>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

25.03.2019cal

25.03.2019

#Моніторинг_закупівель_у_дії


  По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
25.03.2019cal

Указом Президента № 82/2019 введено у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року


Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
22.03.2019cal

22.03.2019

Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
22.03.2019cal

Підсумки дводенного навчання для замовників


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Протягом 2014 року правом на звернення громадян скористались 127 платників Солом’янського району

Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх та своєчасно їх вирішити. Тому сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.


У січні - грудні 2014 року до ДПІ надійшло 127 письмових звернень громадян.


        Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – грудні 2014 р. стосувались:


-           інформування  про ухилення від сплати податків – 66 звернень;


-           контрольно-перевірочна робота (проведення перевірки) – 23 звернення;


-           податок на доходи фізичних осіб – 7 звернень;


-           реєстрація та облік платників податків – 7 звернень;


        реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.;

        єдиний соціальний внесок - 9 звернень.


Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції: 4 – пенсіонери, 1 – підприємець, 2 – фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, інші звернення направлялись без визначення соціального стану.


Керівництво інспекції приділяє окрему увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. За вказаний період, на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 39 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, оподаткування отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інші.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян постійно оновлюються та розміщуються на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.01.2015 11:00