>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Протягом 2014 року правом на звернення громадян скористались 127 платників Солом’янського району

Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх та своєчасно їх вирішити. Тому сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.


У січні - грудні 2014 року до ДПІ надійшло 127 письмових звернень громадян.


        Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – грудні 2014 р. стосувались:


-           інформування  про ухилення від сплати податків – 66 звернень;


-           контрольно-перевірочна робота (проведення перевірки) – 23 звернення;


-           податок на доходи фізичних осіб – 7 звернень;


-           реєстрація та облік платників податків – 7 звернень;


        реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.;

        єдиний соціальний внесок - 9 звернень.


Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції: 4 – пенсіонери, 1 – підприємець, 2 – фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, інші звернення направлялись без визначення соціального стану.


Керівництво інспекції приділяє окрему увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. За вказаний період, на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 39 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, оподаткування отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інші.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян постійно оновлюються та розміщуються на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м. Києві у розділі ДПІ.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

20.01.2015 11:00