>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

11.12.2018cal

11.12.2018

Реформування ринку Електроенергії в Україні: виклики та можливості


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
11.12.2018cal

Важлива інформація для побутових споживачів та учасників роздрібного ринку електричної енергії


щодо переукладення договорів про купівлю-продаж електричної енергії за «зеленим» тарифом

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.12.2018cal

10.12.2018

Успішна закупівля по електричній енергії 


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.12.2018cal

Податкові зміни на 2019 рік підписано!


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Проблемні питання сьогодення відображаються у зверненні громадян

Статтею 40 Конституції України визначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.


Відповідно до Закону України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.


У січні - листопаді 2014 року до Державної податкової інспекції у Солом’янському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 117 письмових звернень громадян.


        Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – листопаді 2014р. стосувались:


-           інформування  про ухилення від сплати податків – 60 звернень;


-           контрольно-перевірочної роботи (проведення перевірки) – 23 звернення;


-           податок на доходи фізичних осіб – 7 звернень;


-           реєстрація та облік платників податків – 6 звернень;


-          реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.


-


У вказаному періоді 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 38 громадян, за відповідний період 2013 року – 23. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інше.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. Кожен бажаючий може особисто вирішити нагальне питаня звернувшись до посадових осіб або письмово та отримати кваліфіковану відповідь.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

12.12.2014 11:29