>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Проблемні питання сьогодення відображаються у зверненні громадян

Статтею 40 Конституції України визначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.


Відповідно до Закону України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.


У січні - листопаді 2014 року до Державної податкової інспекції у Солом’янському районі Головного управління ДФС у м. Києві надійшло 117 письмових звернень громадян.


        Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні – листопаді 2014р. стосувались:


-           інформування  про ухилення від сплати податків – 60 звернень;


-           контрольно-перевірочної роботи (проведення перевірки) – 23 звернення;


-           податок на доходи фізичних осіб – 7 звернень;


-           реєстрація та облік платників податків – 6 звернень;


-          реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.


-


У вказаному періоді 2014 року на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 38 громадян, за відповідний період 2013 року – 23. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна отриманої спадщини, подання звітності на паперових носіях, проведення перевірки підприємств та інше.


Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ. Кожен бажаючий може особисто вирішити нагальне питаня звернувшись до посадових осіб або письмово та отримати кваліфіковану відповідь.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

12.12.2014 11:29