>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Надання послуг Центром обслуговування платників

Протягом 11 місяців 2014 року в Центрі обслуговування платників надано близько 330 тис. послуг, з них: адміністративних послуг – 69,3 тис.; інформативно-консультаційних послуг – 160,8; вхідної кореспонденції – 88,9 тис.; послуг електронного цифрового підпису – 6,0 тис.


Зокрема, платникам податків надано 69,2 тис. усних консультацій, з наступних напрямків:


податкового законодавства – 43,7;

організації та провадження підприємницької діяльності – 1,7;

ЄСВ – 9,3;

програмне забезпечення електронної звітності – 14,5.


З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги та письмове анкетування. За січень-листопад 2014 року заповнено 443 анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи ЦОП.


В залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на «швидкоплинному рядку» та TV-моніторах.


В окремому кабінеті облаштовано Центр сертифікації ключів. Платники можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі. За 11 місяців 2014р. оформили договори на здачу звітів в електронному вигляді 6 002 платники.


У приміщенні ЦОП 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки звітності. Організовано проведення тренінгів з платниками податків щодо подання звітності в електронному вигляді до Центрального порталу прийому звітності 'МДЗ України' та надається допомога у відправці Договору про визнання електронних документів для юридичних та фізичних осіб.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

12.12.2014 11:28