>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Сьогодні відбудеться розкриття тендерних пропозицій


на виконання робіт з проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.09.2018cal

18.09.2018

#Поради_від_Радника


Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Надання послуг Центром обслуговування платників

Протягом 11 місяців 2014 року в Центрі обслуговування платників надано близько 330 тис. послуг, з них: адміністративних послуг – 69,3 тис.; інформативно-консультаційних послуг – 160,8; вхідної кореспонденції – 88,9 тис.; послуг електронного цифрового підпису – 6,0 тис.


Зокрема, платникам податків надано 69,2 тис. усних консультацій, з наступних напрямків:


податкового законодавства – 43,7;

організації та провадження підприємницької діяльності – 1,7;

ЄСВ – 9,3;

програмне забезпечення електронної звітності – 14,5.


З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою розташованої біля місця консультанта-модератора електронної книги та письмове анкетування. За січень-листопад 2014 року заповнено 443 анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи ЦОП.


В залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на «швидкоплинному рядку» та TV-моніторах.


В окремому кабінеті облаштовано Центр сертифікації ключів. Платники можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі. За 11 місяців 2014р. оформили договори на здачу звітів в електронному вигляді 6 002 платники.


У приміщенні ЦОП 3 комп’ютери підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки звітності. Організовано проведення тренінгів з платниками податків щодо подання звітності в електронному вигляді до Центрального порталу прийому звітності 'МДЗ України' та надається допомога у відправці Договору про визнання електронних документів для юридичних та фізичних осіб.


ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

12.12.2014 11:28