>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?
• Відповідь:
Під час великих навантажень на приймальний шлюз Міндоходів, строк між відправленням звіту та надходженням квитанції може збільшуватись, разом з цим, якщо квитанції не надходять на протязі великого проміжку часу, необхідно перевірити:
- правильність налаштування профілю підприємства в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» («Після збереження звіти – відправити електронною поштою»);
- налаштування поштової скриньки, а саме: послугами якого провайдеру користується клієнт (чи відноситься поштовий провайдер до групи «рекомендованих»), POP3 та SMTP налаштування. У разі використання корпоративної поштової скриньки рекомендуємо створити окрему поштову скриньку для подання звітності в електронному вигляді.
Якщо після вжитих заходів та повторного надсилання договору/звіту квитанції так і не надійшли, необхідно зателефонувати за одним із номерів технічної підтримки з питань приймання та обробки звітності в електронному вигляді: (044) 323-01-11, (066) 555-01-11, (067) 555-01-11.
ДПІ у Печерськом урайоні ГУ Міндоходів у м. Києві
13.01.2014 16:59