>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Сьогодні відбудеться розкриття тендерних пропозицій


на виконання робіт з проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.09.2018cal

18.09.2018

#Поради_від_Радника


Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?
• Відповідь:
Під час великих навантажень на приймальний шлюз Міндоходів, строк між відправленням звіту та надходженням квитанції може збільшуватись, разом з цим, якщо квитанції не надходять на протязі великого проміжку часу, необхідно перевірити:
- правильність налаштування профілю підприємства в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» («Після збереження звіти – відправити електронною поштою»);
- налаштування поштової скриньки, а саме: послугами якого провайдеру користується клієнт (чи відноситься поштовий провайдер до групи «рекомендованих»), POP3 та SMTP налаштування. У разі використання корпоративної поштової скриньки рекомендуємо створити окрему поштову скриньку для подання звітності в електронному вигляді.
Якщо після вжитих заходів та повторного надсилання договору/звіту квитанції так і не надійшли, необхідно зателефонувати за одним із номерів технічної підтримки з питань приймання та обробки звітності в електронному вигляді: (044) 323-01-11, (066) 555-01-11, (067) 555-01-11.
ДПІ у Печерськом урайоні ГУ Міндоходів у м. Києві
13.01.2014 16:59