>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

25.03.2019cal

25.03.2019

#Моніторинг_закупівель_у_дії


  По гарячих слідах моніторингу: коротко про основне.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
25.03.2019cal

Указом Президента № 82/2019 введено у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року


Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
22.03.2019cal

22.03.2019

Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
22.03.2019cal

Підсумки дводенного навчання для замовників


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?
• Відповідь:
Під час великих навантажень на приймальний шлюз Міндоходів, строк між відправленням звіту та надходженням квитанції може збільшуватись, разом з цим, якщо квитанції не надходять на протязі великого проміжку часу, необхідно перевірити:
- правильність налаштування профілю підприємства в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» («Після збереження звіти – відправити електронною поштою»);
- налаштування поштової скриньки, а саме: послугами якого провайдеру користується клієнт (чи відноситься поштовий провайдер до групи «рекомендованих»), POP3 та SMTP налаштування. У разі використання корпоративної поштової скриньки рекомендуємо створити окрему поштову скриньку для подання звітності в електронному вигляді.
Якщо після вжитих заходів та повторного надсилання договору/звіту квитанції так і не надійшли, необхідно зателефонувати за одним із номерів технічної підтримки з питань приймання та обробки звітності в електронному вигляді: (044) 323-01-11, (066) 555-01-11, (067) 555-01-11.
ДПІ у Печерськом урайоні ГУ Міндоходів у м. Києві
13.01.2014 16:59