>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.10.2018cal

18.10.2018

Верховна рада України сьогодні, 18 жовтня, у другому читанні прийняла Кодекс з процедур банкрутства. 


 Документ підтримали 237 народних депутатів.   

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката?

Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.

23.09.2013 14:33

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, виданих АЦСК ІДД?

Строк дії посиленого сертифікату відкритих ключів становить один рік з моменту його формування.

23.09.2013 14:33

Де можна отримати інформацію щодо програмного забезпечення з використанням якого можна подавати звітність в електронному вигляді?

Відповідь: Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі –АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді за допомогою електронних сервісів, перелік яких наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням htpp://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення».

12.08.2013 15:39

Який порядок, термін отримання та збереження платником першої та другої квитанцій при подачі звітності в електронному вигляді?

Відповідь: Відповідно до р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 платнику податків надсилаються квитанції:

12.08.2013 15:39

Чи може суб’єкт господарювання подавати до органу ДПС в електронному вигляді заяви за ф.№1-ОПП, ф.№5-ОПП, ф.№8-ОПП та повідомлення за ф.№20-ОПП?

Відповідь: Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів визначені Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно із зазначеним Законом електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові

12.08.2013 15:38

Чи має право платник ПДВ зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних пізніше п’ятнадцятого календарного дня, що настає за днем її виписки, якщо п’ятнадцятий день припадає на святковий чи вихідний день?

Відповідь: Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

12.08.2013 15:38

За допомогою якого програмного забезпечення можна подавати звітність в електронному вигляді, використовуючи ключі електронного цифрового підпису?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді за допомогою безкоштовного електронного програмного забезпечення, перелік яких наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення». Подання звітності в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України здійснюється за допомогою безкоштовного електронного сервісу «iFinZvit».

08.07.2013 15:34

У випадку зміни посадової особи на підприємстві, чи необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів?

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадову особу платника, які мають право підпису документів та переукласти договір «Про визнання електронних документів». При зміні головного бухгалтера або особи, уповноваженої вести бухгалтерський облік, до ДПІ надсилається повідомлення про реєстрацію електронно-цифрового підпису.

08.07.2013 15:34

Як саме платник податків може подати звітність в електронному вигляді до органу Міністерства доходів і зборів України після отримання електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України за допомогою безкоштовних електронних сервісів, наданих компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, перелік яких зазначено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення».

08.07.2013 15:33

Чи можна особистий ключ електронного цифрового підпису переміщувати на інші носії?

Особисті ключі підписувачів можуть бути вільно скопійовані або переміщені на будь-які носії, в тому числі і на жорсткий диск комп’ютера. Але для уникнення зловживань з особистими ключами електронного цифрового підпису та попередження їх компрометації, спеціалізоване програмне забезпечення Акредитованого центру сертифікації ключів здійснює пошук та зчитування особистого ключа виключно з кореневого каталогу з’ємного носія ключової інформації (флеш-носій, CD/DVD - диск).

08.07.2013 15:33

Чи можна здійснити процедуру реєстрації без особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів, через мережу Інтернет?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.

08.07.2013 15:31

Який термін дії посилених сертифікатів відкритих ключів, виданих АЦСК ІДД?

Строк дії посиленого сертифікату відкритих ключів становить один-два роки з моменту його формування.

08.07.2013 15:31

Чи може АЦСК ІДД відмовити суб’єкту господарювання у видачі посилених сертифікатів ЕЦП? В яких випадках це відбувається?

Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.

08.07.2013 15:30

На яких підставах відбувається скасування посиленого сертифікату відкритого ключа електронного цифрового підпису та як про це повідомляється юридичним та фізичним особам?

Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - Центр) встановлений виключний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (далі – сертифікат (и)):

08.07.2013 15:30

На яких підставах відбувається скасування посиленого сертифікату відкритого ключа електронного цифрового підпису та як про це повідомляється юридичним та фізичним особам?

Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - Центр) встановлений виключний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (далі – сертифікат (и)):

04.07.2013 16:58

Чи може АЦСК ІДД відмовити суб’єкту господарювання у видачі посилених сертифікатів ЕЦП? В яких випадках це відбувається?

Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.

04.07.2013 16:58

Який термін дії посилених сертифікатів відкритих ключів, виданих АЦСК ІДД?

Строк дії посиленого сертифікату відкритих ключів становить один рік з моменту його формування.

04.07.2013 16:57

Чи можна здійснити процедуру реєстрації без особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів, через мережу Інтернет?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.

04.07.2013 16:57

Чи можна особистий ключ електронного цифрового підпису переміщувати на інші носії?

Особисті ключі підписувачів можуть бути вільно скопійовані або переміщені на будь-які носії, в тому числі і на жорсткий диск комп’ютера. Але для уникнення зловживань з особистими ключами електронного цифрового підпису та попередження їх компрометації, спеціалізоване програмне забезпечення Акредитованого центру сертифікації ключів здійснює пошук та зчитування особистого ключа виключно з кореневого каталогу з’ємного носія ключової інформації (флеш-носій, CD/DVD - диск).

04.07.2013 16:56

Як саме платник податків може подати звітність в електронному вигляді до органу Міністерства доходів і зборів України після отримання електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України за допомогою безкоштовних електронних сервісів, наданих компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, перелік яких зазначено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення».

04.07.2013 16:56
Страницы: 3 | 4 | 5 | 6 | 7