>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

23.04.2018

Роль ДП "Держзовнішінформ"

у публічних закупівлях

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

Втратив чинність порядок видачі паспорта у формі книжечки зразка 1994 року

Таким чином, як і раніше після досягнення 25- та 45-річного віку особа самостійно вирішуватиме, чи вклеїти фото до паспорта у формі книжечки, чи оформити ID-картку.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Чи є платними послуги з придбання СГ посилених сертифікатів відкритих ключів в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту?

Відповідно до п.2.2 р. 2 Регламенту Акредитованого центра сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (далі – АЦСК ІДД), затвердженого Головою ДПС України від 07.05.2012, АЦСК ІДД здійснює свою діяльність в сфері надання послуг електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.

13.01.2014 16:57

В якому випадку можуть бути відкликані сертифікати ЕЦП, які були отримані в АЦСК та як про це повідомляється посадовим особам ЮО або ФОП?

Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - Центр) встановлений виключний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису (далі – сертифікат (и)): Сертифікат автоматично скасовується Центром, без надання окремого повідомлення заявнику (підписувачу), у випадку не поновлення заблокованого сертифіката протягом 30 календарних днів або закінчення строку чинності сертифіката підписувача.

13.01.2014 16:57

Які послуги надає Акредитований центр сертифікації ключів ІДД?

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП): реєстрація заявників; надання у користування надійних засобів ЕЦП; допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

13.01.2014 16:57

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліку документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua).

13.01.2014 16:56

За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД, можуть подавати звітність в електронному вигляді?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді за допомогою безкоштовних електронних сервісів, перелік яких наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення». Подання звітності в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України здійснюється за допомогою безкоштовного електронного сервісу «iFinZvit».

27.11.2013 16:59

Як можна переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката ключа ЕЦП, отриманого в АЦСК ІДД?

Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису (далі – посилений сертифікат), отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці «Зміст» знайти поле «Серійний номер», у якому і міститься реєстраційний номер посиленого сертифіката

27.11.2013 16:59

Змінились посадові особи на підприємстві або необхідно замінити ключі діючим посадовим особам, як оновити посилені сертифікати в податковій?

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

27.11.2013 16:58

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката?

Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання. Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».

27.11.2013 16:58

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, виданих АЦСК ІДД?

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, виданих АЦСК ІДД?

27.11.2013 16:57

Чи потрібно надавати до Міністерства доходів і зборів України посилені сертифікати відкритих ключів, які були отримані платниками податків в АЦСК ІДД Міндоходів?

Посилені сертифікати відкритих ключів використовуються органами Міндоходів для перевірки цілісності електронної звітності та ідентифікації осіб, які її підписали. Посилені сертифікати відкритих ключів підписувачів (платників податків), які отримали послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів, передаються до органів Міндоходів автоматично при підписанні договору «Про визнання електронних документів» за допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» або онлайн сервісів (перелік наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міндоходів за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення»), наданих компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу.

24.10.2013 16:03

Які послуги надає Акредитований центр сертифікації ключів ІДД?

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП): реєстрація заявників;

24.10.2013 16:03

Змінились посадові особи на підприємстві або необхідно замінити ключі діючим посадовим особам, як оновити посилені сертифікати в податковій?

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів». Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу нових сертифікатів зазначений договір необхідно переукласти.

23.10.2013 14:11

За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД, можуть подавати звітність в електронному вигляді?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді за допомогою безкоштовних електронних сервісів, перелік яких наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення». Подання звітності в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України, Пенсійного фонду України та органів державної статистики України здійснюється за допомогою безкоштовного електронного сервісу «iFinZvit».

23.10.2013 14:11

Чи мають право платники податків при укладенні договорів з іншими суб’єктами господарювання, використовувати сертифікати відкритих ключів, отриманих в АЦСК ІДД для підпису звітності у електронному вигляді?

Пунктом 3 Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України (далі – ДСТСЗІ СБУ) від 13.01.2005 № 3 (у редакції наказу ДСТСЗІ СБУ від 10.05.2006 № 50) визначено, що порядок та процедури обслуговування сертифікатів підписувачів, перелік сфер, у яких дозволяється використання сертифікатів та обмеження щодо їх використання встановлюється Регламентом роботи акредитованого центра сертифікації ключів.

23.10.2013 14:11

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі сертифікації?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет неможлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012, передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.

23.10.2013 14:10

Чи встановлені особливі вимоги до форми довіреності, яку необхідно надати серед інших реєстраційних документів до АЦСК ІДД повіреною особою в разі неможливості особистої присутності ФОП, яка працює без печатки, для отримання послуг електронного цифрового

Відповідно до п.5.2 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012, передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - АЦСК ІДД). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації. Довіреність засвідчується:

23.10.2013 14:10

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді?

Для укладення договору “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді використовуються безкоштовні онлайн сервіси доступ до яких надано компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення».

23.10.2013 14:09

За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД, можуть подавати звітність в електронному вигляді?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), можуть подавати звітність в електронному вигляді за допомогою безкоштовних електронних сервісів, перелік яких наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення».

23.09.2013 14:35

Як можна переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката ключа ЕЦП, отриманого в АЦСК ІДД?

Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису (далі – посилений сертифікат), отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці «Зміст» знайти поле «Серійний номер», у якому і міститься реєстраційний номер посиленого сертифіката.

23.09.2013 14:34

Змінились посадові особи на підприємстві чи необхідно замінити ключі діючим посадовим особам?

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

23.09.2013 14:34
Страницы: 2 | 3 | 4 | 5 | 6