Останнi новини Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ»2 — Центри сертифікації ключів 1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

22.01.2018

Все, що потрібно знати про тендер: хто? як? коли?

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro м. Чернівці

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

Поради_від_Радника

Відкриті єдині державні реєстри:

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

Лист МЕРТУ № 3304-06/1900-06 від 17.01.2018

Щодо учасників нерезидентів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.01.2018
Читати всю статтю ...

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

Які можливості надає сервіс «Електронний кабінет платника»?

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу: підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків). Вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.uа або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису. На сьогодні в Електронному кабінеті платника впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар» та «Облікові дані».

25.02.2014 12:48

За якими телефонами можна проконсультуватись щодо роботи в «Електронному кабінеті платника»?

Консультування платників щодо роботи в електронному кабінеті платника здійснюється за телефонами гарячої лінії (044-323-01-11, 067-555-01-11, 0665550111).

25.02.2014 12:47

Що це таке «Пакет звітних документів»?

Відповідно до наказу Міндоходів від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 1 листопада 2013 року запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією. Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір ХМL-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності.

25.02.2014 12:47

Які документи необхідно подати юридичній особі для отримання ЕЦП?

Для юридичної особи необхідно подати наступні документи: - заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках; - оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення); - документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

25.02.2014 12:46

Які документи необхідно подати фізичній особі-підприємцю для отримання ЕЦП?

Фізичній особі –підприємцю необхідно подати наступні документи: - заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи - підприємця), за необхідності з Додатком до розділу 2 реєстраційної картки, у двох примірниках; - копія паспорту заявника та підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорту (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);

25.02.2014 12:46

Яким чином завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів www.acskidd.gov.ua (Розділ «Пошук сертифікатів») та зберегти їх на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або іншу папку обрану в якості файлового сховища. Для пошуку посиленого сертифіката відкритого ключа слід використовувати поля «Код ЄДРПОУ»/ «Код платника податків» або скористатись меню «Допомога» програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» (описано в п. 2.1 та 5.2 Інструкції з експлуатації ПЗ ”ДПС Захист звітності”).

25.02.2014 12:46

В «Електронному кабінеті платника» запроваджено сервіс: «Звітність», які можливості він забезпечує платникам?

Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість: - створення пакету податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм; - перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок; - вибору органу Міндоходів до якої має бути подана звітність; - подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;

25.02.2014 12:45

Який термін дії посилених сертифікатів ключів?

Міністерство доходів і зборів України подовжило термін дії посилених сертифікатів ключів до двох років. Відповідні зміни запроваджені наказом Міндоходів України від 01.11.2013 № 79 "Про формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії". З 1 листопада 2013 року всім клієнтам Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів України формують посилені сертифікати ключів строком дії до двох років.

25.02.2014 12:45

Які документи необхідно подати фізичній особі для отримання ЕЦП?

Фізичній особі необхідно подати наступні документи: - заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи - підприємця) у двох примірниках; - копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом власника паспорту (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову); - копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

25.02.2014 12:45

Які послуги налає центр сертифікації ключів?

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП): реєстрація заявників; надання у користування надійних засобів ЕЦП; допомога при генерації відкритих та особистих ключів; обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);

25.02.2014 12:43

Який порядок, термін отримання та збереження платником першої та другої квитанцій при подачі звітності в електронному вигляді?

Відповідно до розділу ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 платнику податків надсилаються квитанції: - перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається органами доходів і зборів на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі доходів і зборів. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним; - підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних органу доходів і зборів є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу доходів і зборів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв’язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі доходів і зборів.

23.01.2014 16:57

Чи є обов’язковим подання звітності в електронному вигляді (в т.ч. малими підприємствами, ФОП - платниками ПДВ)?

Відповідно до пункту 49.3 статті 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за вибором платника податків в один із таких способів: а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Згідно з пунктом 49.4 статті 49 Податкового кодексу платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

23.01.2014 16:57

Чи має право платник податків подати фінансову звітність в електронній формі та чи буде він отримувати при цьому квитанції?

Відповідно до пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації. Згідно з підпунктом «в» пункту 49.3 статті 49 Податкового кодексу податкова декларація подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Відповідно до розділу ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, платнику податків надсилаються квитанції: - перша квитанція, що є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається органами доходів і зборів на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі доходів і зборів. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним;

23.01.2014 16:56

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката?

Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання. Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».

23.01.2014 16:56

Як можна переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката електронного цифрового підпису, отриманого в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту?

Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису, отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту, його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці «Зміст», знайти поле «Серійний номер», у якому і міститься реєстраційний номер посиленого сертифіката. Також, переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката можна за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК – 1». Інсталяційний файл та настанову користувача «ІІТ Користувач ЦСК – 1» можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення» у вкладці «Інше».

23.01.2014 16:56

При підписанні документу в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» з’являється помилка «сертифікат не знайдено».

ля вирішення даної проблеми необхідно використати розділ «Пошук сертифікатів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів та за допомогою полів «Код ЄДРПОУ» або «Код платника податків» знайти та зберегти відповідний посилений сертифікат відкритого ключа на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або до іншого каталога, який обрано для збереження сертифікатів у якості файлового сховища.

13.01.2014 16:59

Що робити, коли договір/звіт відправлено за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» відправили, а квитанції тривалий час не надходять?

Під час великих навантажень на приймальний шлюз Міндоходів, строк між відправленням звіту та надходженням квитанції може збільшуватись, разом з цим, якщо квитанції не надходять на протязі великого проміжку часу, необхідно перевірити: - правильність налаштування профілю підприємства в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» («Після збереження звіти – відправити електронною поштою»); - налаштування поштової скриньки, а саме: послугами якого провайдеру користується клієнт (чи відноситься поштовий провайдер до групи «рекомендованих»), POP3 та SMTP налаштування. У разі використання корпоративної поштової скриньки рекомендуємо створити окрему поштову скриньку для подання звітності в електронному вигляді.

13.01.2014 16:59

Чи можна особистий ключ електронного цифрового підпису перемістити на жорсткий диск комп’ютера, а не використовувати з’ємний носій ключової інформації?

Особисті ключі підписувачів можуть бути вільно скопійовані або переміщені на будь-які носії, в тому числі і на жорсткий диск комп’ютера. Але для уникнення зловживань з особистими ключами електронного цифрового підпису та попередження їх компрометації, спеціалізоване програмне забезпечення Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби здійснює пошук та зчитування особистого ключа виключно з кореневого каталогу з’ємного носія ключової інформації (флеш-носій, CD/DVD - диск).

13.01.2014 16:58

Чи встановлені особливі вимоги до форми довіреності, яку необхідно надати серед інших реєстраційних документів до АЦСК ІДД повіреною особою в разі неможливості особистої присутності ФОП, яка працює без печатки, для отримання послуг електронного цифрового

Відповідно до п.5.2 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012, передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі - АЦСК ІДД). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації. Довіреність засвідчується:

13.01.2014 16:58

В якому випадку АЦСК ІДД може відмовити суб’єкту господарювання в видачі посилених сертифікатів ЕЦП?

Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.

13.01.2014 16:58
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5