>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката ?

Відповідь:      Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.

04.06.2014 10:42

Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Відповідь: Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів www.acskidd.gov.ua

04.06.2014 10:41

Відчуйте переваги Електронного кабінету платника податків!

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві звертає вашу увагу, що онлайновий сервіс - Електронний кабінет платника податків містить наступні сервіси:
Звітність - надає користувачу можливість:

04.06.2014 10:41

Сервіс «Електронний кабінет платника»

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

04.06.2014 10:38

сервіс: «Звітність» в «Електронному кабінеті платника»

Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість:

04.06.2014 10:38

Термін дії посилених сертифікатів ключів

Міністерство доходів і зборів України подовжило термін дії посилених сертифікатів ключів до двох років.

04.06.2014 10:37

Документи, які необхідно подати фізичній особі-підприємцю для отримання ЕЦП?

Фізичній особі –підприємцю необхідно подати  наступні документи:

04.06.2014 10:37

Документи, які необхідно подати юридичній особі для отримання ЕЦП

Для юридичної особи необхідно подати  наступні документи:

04.06.2014 10:36

Документи, які необхідно подати фізичній особі для отримання ЕЦП

Фізичній особі для отримання ЕЦП необхідно подати наступні документи:  

04.06.2014 10:35

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката

 Відповідь:  Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.
     Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».

28.05.2014 14:05

Який термін розгляду договору про визнання електронних документів

Відповідь: Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів Міндоходів – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця).

28.05.2014 14:04

Електронна звітність

1. Змінились посадові особи на підприємстві або необхідно замінити ключі діючим посадовим особам, як оновити посилені сертифікати в податковій? Відповідь: Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів». Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу нових сертифікатів зазначений договір необхідно переукласти. 2. Як платнику податків подати звітність в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України після отримання послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД? Відповідь: Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту, можуть подавати звітність в електронному вигляді до Міністерства доходів і зборів України за допомогою безкоштовних електронних сервісів, наданих компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, перелік яких зазначено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення». 3. Як відбувається отримання платником першої та другої квитанцій при подачі звітності в електронному вигляді, та як довго їх потрібно зберігати ? Відповідь:Відповідно до р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 платнику податків надсилаються квитанції:

09.04.2014 16:46

Яким чином можна дізнатись реєстраційний номер посиленого сертифіката ключа електронного цифрового підпису?

Відповідь: Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису, отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту, його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці

12.03.2014 20:05

Який порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності керівника або головного бухгалтера?

Відповідь: Відповідно до п.7 р. ІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011, підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є: його відповідність затвердженому формату (

12.03.2014 20:04

Як впевнитись, що електронну звітність прийнято до Міндоходів?

Відповідь: Після того, як платник надіслав звітність електронною поштою, він отримує дві квитанції. Перша квитанція підтверджує передачу електронних податкових документів та направляється на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. До тих пір, поки не надійшла перша квитанція, податковий документ вважається неодержаним. Підтвердженням прийому податкових документів до бази даних Міндоходів є друга квитанція в якій вказуються:

12.03.2014 20:03

Які переваги подання звітності в електронному вигляді?

Відповідь: До переваг подання звітності в електронному вигляді належать: - економія робочого часу суб’єктів господарювання, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів;

12.03.2014 20:03

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі сертифікації?

Відповідь: Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет неможлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012,

12.03.2014 20:01

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді?

Відповідь: Для укладення договору “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді використовуються безкоштовні онлайн сервіси, доступ до яких надано компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів

12.03.2014 20:01

Який порядок накладення електронних цифрових підписів (ЕЦП) посадових осіб СГ на податкову звітність?

Відповідь: Відповідно до пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233 платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

12.03.2014 20:00

Питання відповіді: електронна звітність.

1. Які послуги надає центр сертифікації ключів? Відповідь: Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису: реєстрація заявників; надання у користування надійних засобів ЕЦП;

11.03.2014 11:51
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5