>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.12.2018cal

14.12.2018

Постанова НКРЕКП


Про встановлення тарифу на передачу електричної енергії ДП «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2019 рік

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.12.2018cal

Постанова НКРЕКП


Про затвердження прогнозованої оптової ринкової ціни на 2019 рік

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.12.2018cal

Звертаємо увагу, що 11 грудня постановами НКРЕКП


було встановлено тарифи на послуги з розподілу електричної енергії

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.12.2018cal

Визначено регламент роботи системи електронних платежів НБУ


та порядок роботи банківської системи України в період завершення звітного року

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.12.2018cal

13.12.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/54502-07 від 13.12.2018


Щодо закупівель електричної енергії та послуг з розподілу електричної енергії

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Чи необхідно змінювати ключі електронного цифрового підпису при зміні посадових осіб підприємства?

Для оновлення посилених сертифікатів посадових осіб необхідно укласти новий договір “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді. Повторно його сформувати у програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» або за допомогою сервісу «iFin Zvit»*. Договір підписується особистими ключами посадових осіб, електронною печаткою та відправляється до ДПС. Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору “Про визнання електронних документів”, слід звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.

23.05.2013 20:08

Як отримати послуги електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів митним брокерам та суб’єктам ЗЕД ?

Суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності та митні брокери отримують послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДПС у порядку визначеному для юридичних осіб. Якщо митні брокери здійснюють господарську діяльність як фізичні особи – підприємці, то вони отримують послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДПС у порядку визначеному для фізичних осіб – підприємців.

23.05.2013 20:07

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі сертифікації ключів?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012, передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації.

23.05.2013 20:04

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді?

Для укладення договору “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді необхідно завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДПС www.acskidd.gov.ua «Програмне забезпечення/Програмне забезпечення для звітності» інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Після встановлення та налаштування якого в меню «Договори та заяви» обираємо відповідний варіант Договору.

23.05.2013 20:02

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката?

Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».

23.05.2013 20:01

За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису можуть подавати звітність в електронному вигляді?

Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, можуть подавати звітність в електронному вигляді до органів ДПС за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності».

23.05.2013 19:03

Чи можна особистий ключ електронного цифрового підпису перемістити на жорсткий диск комп’ютера, а не використовувати з’ємний носій ключової інформації?

Особисті ключі підписувачів можуть бути вільно скопійовані або переміщені на будь-які носії, в тому числі і на жорсткий диск комп’ютера.Для уникнення зловживань з особистими ключами електронного цифрового підпису, спеціалізоване програмне забезпечення Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби здійснює пошук та зчитування особистого ключа виключно з кореневого каталогу з’ємного носія ключової інформації.

23.05.2013 19:00

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів виданих АЦСК ІДД ДПС?

Строк дії посиленого сертифікату відкритих ключів становить один рік з моменту його формування.

23.05.2013 18:59

Що робити коли квитанція приходить з таким змістом: «ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову. Виявлені помилки: Блок даних. Невірний підпис - сертифікат відсутній в базі сертифікатів»?

Зміст такої квитанції означає, що платник податків не уклав договір “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді. Для відправки підготовлених звітів засобами електронного зв’язку, потрібно укласти договір “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді.

23.05.2013 18:57

Які послуги можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів?

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту державної податкової служби надає наступні послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП):реєстрація заявників; надання у користування надійних засобів ЕЦП;допомога при генерації відкритих та особистих ключів;надання послуг фіксування часу;консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

23.05.2013 18:46

Увага! Сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія”

23 травня 2013 року з 10.00 до 11.00 години за телефоном: 201-89-05 відбудеться сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” за участі заступника начальника ДПІ у Печерському районі м. Києва Дмитра Карташова на тему: «Зміни в податковому законодавстві. Отримання ключів електронно-цифрового підпису».

23.05.2013 18:23
Страницы: 3 | 4 | 5 | 6 | 7