>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
       

Новини

16.11.2017

НКРЕКП затвердило механізм формування інвестпрограм для ліцензіатів у сфері перероблення побутових відходів

Цей Порядок установлює механізм розроблення, затвердження, погодження, подання, розгляду, схвалення і виконання інвестиційних програм

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

Уряд ухвалив підтримав проект Закону про Митний тариф України

Законопроект не змінює ставки увізного мита на товари, а лише запроваджує нову класифікацію окремих товарів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.11.2017
Читати всю статтю ...

15.11.2017

Позиції органу оскарження - Антимонопольного комітету України.

https://youtu.be/He7Nc8WYxSU Практика оскарження, щодо вимог тендерної документації, а саме щодо встановлення досвіду роботи працівників учасника.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Державний Бюджет на 2018 рік прийнято у першому читанні

Документ передбачає суттєве збільшення фінансування потреб безпеки та оборони, запровадження низки програм підтримки реального сектору

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

П'ятий всеукраїнський Forum Zakupki, Львів

9 листопада, готель Таурус

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.11.2017
Читати всю статтю ...

Про електронну звітність:

1. Який термін зберігання архіву файлів про подання звітності контролюючим органам в електронному вигляді (в тому числі якщо перевірка не проводилась 3 роки)?

Відповідь: Згідно із пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених у п.44.1 статті 44 Кодексу, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання з передбаченого Кодексу граничного терміну  подання такої звітності.

06.12.2016 15:29

Актуальні питання щодо електронних сервісів ДФС та подання податкової звітності електронно до органів ДФС:

1. Як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом?

Відповідь: Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 року № 233 перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному виді  до  контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним

03.11.2015 15:44

Питання-відповіді: щодо електронної звітності та безкоштовного отримання ЕЦП

1. Як дізнатися, що податкова звітність в електронному вигляді була отримана контролюючим органом? 
Відповідь: Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 року № 233 перша квитанція є підтвердженням платнику податків

02.09.2015 17:09

Питання-відповіді: щодо безкоштовного отримання ЕЦП

1. Чи існують підстави для скасування електронного цифрового підпису? 
Відповідь: Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту встановлений виключний перелік підстав скасування (відкликання) посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису. 

03.08.2015 16:25

Питання-відповіді щодо електронних сервісів ДФС та розгляду звернень громадян до органів ДФС:

1. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги
Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: 

03.08.2015 16:24

Про електронний цифровий підпис та сервіси ДФС

1. Який порядок блокування електронного цифрового підпису?
Відповідь: Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером: (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію: 
ідентифікаційні дані власника сертифіката; 
реєстраційний номер сертифіката ключа; 
ключову фразу голосової автенфікації. 

29.12.2014 12:32

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відповідає на питання платників щодо отримання та користування ЕЦП та сервісами ДФС:

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві відповідає на питання платників щодо отримання та користування ЕЦП та сервісами ДФС:

04.11.2014 14:36

До уваги платників! Питання-відповіді щодо електронно-цифрового підпису

До уваги платників! Питання-відповіді щодо електронно-цифрового підпису

27.10.2014 16:42

Електронна звітність. Питання-відповіді:

Електронна звітність. Питання-відповіді:

22.10.2014 16:04

Електронно цифровий підпис

Електронно цифровий підпис

10.10.2014 11:09

Електронний ключ – це подача звітів з робочого місця

Електронний ключ – це подача звітів з робочого місця

24.09.2014 14:47

Подання в електронній формі заяви про внесення змін до реєстру

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві повідомляє. Відповідно до пп. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу заява про перехід на спрощену систему оподаткування подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: - особисто платником податків або уповноваженою на це особою; - надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; - засобами електронного зв’язку

13.08.2014 16:49

Економія часу та коштів

Подання звітності в електронному вигляді дає можливість підприємцям та суб’єктам господарювання економити робочий час, а також власні кошти, адже  їм не треба купувати бланки звітних документів. Для подачі звітів засобами телекомунікаційного зв`язку необхідно лише мати електронний цифровий підпис, відповідне програмне забезпечення, комп`ютер та доступ до Інтернету

13.08.2014 16:49

ЕЦП- конфіденційність та цілісність документів

Електронний цифровий підпис забезпечує цілісність документів, конфіденційність та ідентифікацію особи, яка підписала документ. Звітувати, не виходячи з дому та використовувати усі переваги електронного спілкування з податківцями можуть власники цифрових підписів, які безкоштовно видає акредитований центр сертифікації електронних ключів.

13.08.2014 16:46

Електронна звітність. Питання-відповіді:

1.Чи має право платник податків подати фінансову звітність в електронній формі та чи буде він отримувати при цьому квитанції?
Відповідь: Відповідно до пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації.
Згідно з підпунктом «в» пункту 49.3 статті 49 Податкового кодексу податкова декларація подається засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

04.08.2014 16:51

Відтепер звітність ЄСВ надсилайте поштою!

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві повідомляє, що 7 липня 2014 року пункт 4 частини другої статті 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» доповнено наступним реченням: «У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв’язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю».

25.07.2014 12:09

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м .Києві

Отримайте електронний ключ та подавайте звіти до податкових органів в електронній формі!
До уваги платників! Спростіть свою роботу та подавайте звіти до податкових органів в електронній формі!

14.07.2014 09:59

Подавайте звіти через Інтернет - це зекономить Ваш робочий час!

Шановні платники! Подавайте звіти до податкової інспекції через Інтернет - це зекономить Ваш робочий час.
Електронний ключ, за допомогою якого можна відправляти податкову звітність мережею Інтернет,  Ви маєте змогу отримати безкоштовно та швидко.

14.07.2014 09:59

Питання-відповіді щодо безкоштовного отримання електронно-цифрового підпису та електронних послуг, що надають органи Міндоходів:

1. Які документи необхідно подати фізичній  особі для отримання ЕЦП?
Відповідь:Фізичній особі необхідно подати наступні документи:  
- заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи - підприємця) у двох примірниках;

09.07.2014 16:48

Змінились посадові особи на підприємстві або необхідно змінити ключі діючим посадовим особам, як оновити посилені сертифікати ключів?

Відповідь:     Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

04.06.2014 10:42
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5