>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.09.2018cal

Smarttender обирай - інфо тримай…


Хто здійснюватиме моніторинг публічних закупівель?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

До уваги платників! Електронні сервіси ДФС України:

1. «Електронний кабінет платника» 

За допомогою цього сервісу платник податків має змогу: 

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді. Для зручності податкова звітність подається одним пакетом: декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилається одна квитанція про прийняття декларації. 

- переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків). Компонент «Розрахунки з бюджетом» надає змогу платнику переглянути інформацію щодо стану його розрахунків з бюджетом з усіх відкритих КОР, зокрема, інформацію про податковий борг, у розрізі податків, належних платнику до сплати, на задану дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року, не витрачаючи робочий час на відвідування органів фіскальної служби. 

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, працювати в якому можна без використання спеціально встановленого клієнтського застосування. 


2. Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс для платників (ЗІР). 

ЗІР містить запитання-відповіді з бази знань та письмові консультації, нормативні документи та інформаційні матеріали, надає можливість ознайомлюватись із законодавчими, нормативно-правовими, розпорядчими документами та іншою довідковою інформацією, розміщеною у розділі «Нормативні та інформаційні документи» ЗІР, а також володіти достовірною і повною довідковою інформацією у сфері оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інформацією стосовно електронного цифрового підпису. 

З детальною інформацією щодо мети функціонування ЗІР та можливостей його використання можна ознайомитись у розділах «Посібник користувача» та «Про ресурс» на головній сторінці ЗІР. 


3. «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» 

Сервіс дає змогу визначити статус перебування окремого платника податків на обліку в органі ДФС України, чи є платник банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, а також його відповідність критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ. 

Для того, щоб перевірити надійність ділового партнера, достатньо знати його код ЄДРПОУ або точну назву. Зазначена інформація вводиться в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку. 

З липня 2014 року оновлення інформації щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня. 


4. «Анулювання реєстрації платників ПДВ» 

Сервіс надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду. 

Вхід до даного електронного сервісу здійснюється за адресою: http://sfs.gov.ua/anulir_new


  5. Електронний сервіс – обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами

Розроблений сервіс стане допомогою платникам податків при складанні розрахунку коригування до податкової накладної, виданої отримувачу товарів (послуг), що передбачено п. 16 постанови КМ України від 16 жовтня 2014 року №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість». 

Щоб скористатися новим сервісом, електронні документи для здійснення обміну та засоби надсилання документів повинні відповідати таким вимогам: 

1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 року №729); 

2. Формат транспортного повідомлення – відповідати вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС; 

3. Електронний документ  надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP; 

4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФС. 

З інструкцією з використання програмного забезпечення можна ознайомитися як на веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua), так і на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві (www. kyiv.sfs.gov.ua) - банер «Електронна звітність». 


6.    «Дані реєстру платника ПДВ».

Сервіс, на якому щоденно оприлюднюються дані з реєстру платників ПДВ. 


7.    «Реєстр платників єдиного податку» 

 За допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним. 


8.    «Декларування on-line» 

Сервіс надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни в електронному вигляді. 


9.    «Реєстр страхувальників» 

Сервіс надає інформацію про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер  та  клас професійного ризику. 


10.  «Пульс» 

 Гаряча телефонна лінія, за якою телефоном: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. 


 ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві 

27.07.2015 15:08