Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «РОЗ’ЯСНЕННЯ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
       

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Застосування електронних сервісів в системі електронного адміністрування ПДВ

З 01 серпня 2015 року Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість»  від 16.07.2015 № 643-VIII запроваджено оновлені електронні сервіси у  системі електронного адміністрування ПДВ, які включають:


            1.   Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1300103)


            2.    Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати на номеру документа та суми податку) (J/F1400103)


            3.    Запит щодо отримання реквізитів рахунку та відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (J/F1301205)


            4.   Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1401205)


            5.    Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ΣНакл), за рахунок сум від’ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ (J/F1301302)


            6.    Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних (J/F1401302)


            7.    Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних

(J/F1301402)


            8.    Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається по виданих податковим накладним та розрахункам коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період, та податкові накладні за вказаним кодом філії) (J/F1401402)


            9.    Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1301902)


            10.  Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ

(J/F1401902)


            Більш детально з оновленими електронними сервісами можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України  www.sfs.gov.ua в розділі «Електронна звітність», «Електронні сервіси для платників податків в  системі електронного адміністрування ПДВ».


                                                                       ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві


                                                                                  

25.08.2015 11:16