>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
       

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...

Застосування електронних сервісів в системі електронного адміністрування ПДВ

З 01 серпня 2015 року Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість»  від 16.07.2015 № 643-VIII запроваджено оновлені електронні сервіси у  системі електронного адміністрування ПДВ, які включають:


            1.   Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (J/F1300103)


            2.    Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається як на вказану дату, так і в розрізі контрагентів із зазначенням дати на номеру документа та суми податку) (J/F1400103)


            3.    Запит щодо отримання реквізитів рахунку та відомостей про стан рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість та суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (J/F1301205)


            4.   Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1401205)


            5.    Запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ΣНакл), за рахунок сум від’ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів до 1 лютого 2015 року, що були задекларовані платником у додатку 2 до декларації з ПДВ (J/F1301302)


            6.    Витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних (J/F1401302)


            7.    Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних

(J/F1301402)


            8.    Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних (надається по виданих податковим накладним та розрахункам коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації за запитуваний період, та податкові накладні за вказаним кодом філії) (J/F1401402)


            9.    Запит щодо отримання інформації в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ (J/F1301902)


            10.  Витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ

(J/F1401902)


            Більш детально з оновленими електронними сервісами можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України  www.sfs.gov.ua в розділі «Електронна звітність», «Електронні сервіси для платників податків в  системі електронного адміністрування ПДВ».


                                                                       ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві


                                                                                  

25.08.2015 11:16