>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

18.12.2018cal

18.12.2018

За 2018 рік в ProZorro зареєструвалось 50 тисяч нових підприємців


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.12.2018cal

17.12.2018

Урахування плати за супутні послуги з електропостачання


при розрахунках за спожиту електричну енергію не побутовими споживачами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.12.2018cal

Як закупити електричну енергію, як універсальну послугу?


Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.12.2018cal

Звертаємо увагу, що 14 грудня постановою НКРЕКП


було встановленотарифи на послугипостачальника «останньої надії»

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.12.2018cal

14.12.2018

Постанова НКРЕКП


Про встановлення тарифу на передачу електричної енергії ДП «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2019 рік

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...

Електронна податкова перевірка можлива для всіх представників малого та середнього бізнесу незалежно від обраної системи оподаткування

Перелік електронних сервісів, які запроваджуються в органах фіскальної служби України для громадян та суб’єктів господарювання постійно вдосконалюється та розширюється.Сервісом проведення електронної перевірки з успіхом користуються платники єдиного податку вже з 01 січня 2014 року. Починаючи з 1 січня 2015 року послуга «електронна перевірка» доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування.


            Для всіх платників податків такий сервіс стане доступним з 2016 року.


            Проведення електронної перевірки створює безліч зручностей для всіх суб’єктів відносин  – це економія часу платника, полегшення роботи контролюючим органам, а також активний засіб протидії корупційним проявам, адже особисте спілкування тут майже відсутнє, нема безпосереднього контакту платника податків і працівника фіскальної служби.


            Для проведення перевірки в електронному вигляді, платник повинен подати заяву до територіального органу фіскальної служби, обов’язково зазначити, зокрема, інформацію про податкові періоди діяльності, що підлягають електронній перевірці, систему оподаткування, перелік податків, які будуть перевірені, ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку, ведення в електронному вигляді первинних документів пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів.


            Форму заяви на проведення електронної перевірки затверджено Наказом Міндоходів України від 3 червня 2013 року № 143. Заява подається керівником або уповноваженим представником платника податків до територіального органу ДФСУ, в якому він перебуває на податковому обліку, не пізніше ніж за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.


            Електронна перевірка може бути проведена за визначені платником податків податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки (з відповідних питань, які платник податків має намір перевірити), та у разі надання до територіального органу ДФСУ відповідних декларацій (розрахунків). Такий податковий період не може становити менше одного базового податкового (звітного) періоду з відповідного податку (збору).


            Оформлення та реалізація матеріалів електронної перевірки здійснюється у порядку, викладеному в Податковому кодексі України.


                                               ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м.Києві


15.05.2015 15:07