>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини

24.04.2018

Офіційне роз’яснення: Як і коли закуповувати ліки, що не увійшли до Нацпереліку

Докладно про нормативне регулювання раціонального планування бюджету медзакладу на ліки для пацієнтів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

#Поради_від_Радника

В який термін замовнику потрібно виконати рішення органу оскарження

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.04.2018
Читати всю статтю ...

23.04.2018

Роль ДП "Держзовнішінформ"

у публічних закупівлях

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

Втратив чинність порядок видачі паспорта у формі книжечки зразка 1994 року

Таким чином, як і раніше після досягнення 25- та 45-річного віку особа самостійно вирішуватиме, чи вклеїти фото до паспорта у формі книжечки, чи оформити ID-картку.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.04.2018
Читати всю статтю ...

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Сервіс «Пульс» - оперативне вирішення звернень платників

 Головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс» – це забезпечення зворотнього зв’язку та оперативного вирішення нагальних питань платників податків.


Адже, зателефонувавши  за номером (044) 284-00-07 кожен громадянин може висловити свої зауваження й пропозиції щодо роботи органів Державної фіскальної служби або повідомити про протиправні дії її працівників.


Наразі, за січень - листопад 2016 року на сервіс «Пульс» надійшло 199                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, а саме:


- щодо звітності та реєстрації накладних – 131;


- щодо роботи органів ДФС – 53;


- система електронного адміністрування ПДВ – 10;


- щодо перевірки СГ – 2;


- щодо реєстрації платником ПДВ – 1;


- щодо реєстрації платником єдиного податку – 1;


- щодо роботи ЦОП – 1.


У листопаді 2016 року звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, на сервіс «Пульс» не надходило.



ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві


22.12.2016 09:02