Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Нормативна база2 — ДПI iнформує2 — РУБРИКА «ОГОЛОШЕННЯ/НОВИНИ»3
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Календарь

ПНВТСРЧТПТСБВС
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
       

Новини

19.01.2018

Верховна Рада ухвалила Закон про приватизацію державного і комунальногомайна

Цей Закон, розроблений з урахуванням кращого міжнародного досвіду та норм англійського права

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.01.2018
Читати всю статтю ...

18.01.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»

Дискримінаційні вимоги тендерної документації - поради учасникам

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

МЕРТУ надало офіційні рекомендації для оформлення банківських гарантій

Як зазначають в Міністерстві, вимоги до оформлення гарантії є прозорими та доступними для всіх

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.01.2018
Читати всю статтю ...

17.01.2018

Встановлення вимоги стосовно наявності матеріально-технічної бази

Позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України  https://youtu.be/ZO_N0arSrTc

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
17.01.2018
Читати всю статтю ...

16.01.2018

Уряд затвердив методику оцінювання фіскальних ризиків діяльності підприємств держсектору

Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.01.2018 № 7

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.01.2018
Читати всю статтю ...

Сервіс «Пульс» - оперативне вирішення звернень платників

 Головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс» – це забезпечення зворотнього зв’язку та оперативного вирішення нагальних питань платників податків.


Адже, зателефонувавши  за номером (044) 284-00-07 кожен громадянин може висловити свої зауваження й пропозиції щодо роботи органів Державної фіскальної служби або повідомити про протиправні дії її працівників.


Наразі, за січень - листопад 2016 року на сервіс «Пульс» надійшло 199                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, а саме:


- щодо звітності та реєстрації накладних – 131;


- щодо роботи органів ДФС – 53;


- система електронного адміністрування ПДВ – 10;


- щодо перевірки СГ – 2;


- щодо реєстрації платником ПДВ – 1;


- щодо реєстрації платником єдиного податку – 1;


- щодо роботи ЦОП – 1.


У листопаді 2016 року звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління ДФС у м.Києві, на сервіс «Пульс» не надходило.



ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві


22.12.2016 09:02