>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

27.07.2017

Підсумки навчання 20-21 липня 2017 року на тему:

 «Закон України “Про публічні закупівлі” від теорії до практики. Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozorro.gov.ua»

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

З наступного року заклади охорони здоров'я будуть звітувати за зібрані благодійні внески з фізичних та юридичних осіб

25 липня Міністерство охорони здоров’я України підписало наказ №848

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
27.07.2017
Читати всю статтю ...

26.07.2017

3-4 та 10-11 серпня м. Київ.

Навчання та підвищення кваліфікації для замовників 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Міністерство юстиції внесло зміни в порядок реєстрації юросіб

25 липня набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 30.06.2017 № 2063/5

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

НКРЕКП зобов'язав ліцензіатів, які здійснюють розподіл електричної енергії користуватись ProZorro

раніше НКРЕКП вже внесло аналогічну вимогу до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та постачання електричної енергії

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.07.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Журнали 2015

2015/1-січень 2015/2-лютий 2015/3-березня 2015/4-квiтень2015/5-травень 2015/6-червень2015/7-липень2015/8-серпень2015/9-вересень2015/10-жовтень2015/11-листопад2015/12-грудень

Для зручності Ви можете завантажити повний перелік статей всіх журналів оновлено 11.2015р. ЗАВАНТАЖИТИ
ЧИТАЙТЕ В 2015 РОЦІ В ЖУРНАЛІ «РАДНИК В СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ»:

- Деякі питання укладення та внесення змін у договори закупівлі, укладені за часів попереднього закону про закупівлі
    У даній статті експерт розкриває одне з найважливіших питань щодо договорів про закупівлю, укладених до 20.04.2014. Зокрема те, чи можлива автоматична («мовчазна») пролонгація, якщо це передбачено умовами договору і якщо жодна зі сторін не виявила бажання розірвати договір. Розповідає про особливості виконання таких договорів та внесення змін до них з метою дотримання вимог законодавства у сфері здійснення державних закупівель. У цій публікації розкрито й низку інших важливих аспектів, на які мають зважати сторони при укладенні та виконанні договору про закупівлю
-  Неприбуткові показники документів учасника: як розцінювати замовникові пропозицію?
    Навіть правильно встановивши вимоги до учасників стосовно форми подання документів згідно з вимогами статті 16 та 17 Закону, замовники найчастіше не приділяють належної уваги змісту таких документів, тобто не передбачають в умовах документації, як розцінять документ, у якому будуть зазначені неприбуткові показники.Тож у даному матеріалі ми детально розглянемо кожен з таких документів та запропонуємо, як правильно підійти до вирішення ситуації, що склалася
- Правильно визначаємо критерії оцінки пропозицій та методику розрахунку балів
    У цій статті автор рекомендує, які критерії краще встановити при різних видах предмета закупівлі, як правильно визначити декілька критеріїв оцінки та описати розрахунок балів у протоколі оцінки, розкриває поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер» та надає ряд рекомендацій щодо визначення та застосування належної методики оцінки
- Отримати Сертифікат про форс-мажор — реально, зокрема й щодо обставин, які виникали на території проведення АТО
    Пізнавальною для вас у даній публікації буде інформація про ціни, порядок та нововведення, що важливі при поданні запиту на підтвердження форс-мажору. Особливу увагу автор матеріалу приділяє порядку підтвердження обставин непереборної сили, що пов’язані з антитерористичною операцією на сході України
- Учасник, зареєстрований у зоні проведення АТО, — не вирок
    Як розглядати пропозиції учасників, які зареєстровані на території проведення антитерористичної операції? Як здійснювати листування з такими учасниками за умов, коли Укрпошта не працює в окремих населених пунктах Донецької та Луганської областей? Як упевнитись у відповідності таких учасників визначеним кваліфікаційним критеріям? Про ці та інші важливі питання детально розповідаємо в цій статті
- Особливості заповнення та оприлюднення річного плану, змін до нього та реєстру закупівель замовниками-монополістами
    У журналі № 12 (39) за грудень 2014 року ми розповідали про важливі аспекти складання за новими формами та оприлюднення річного плану, змін та додатку для нього, стосовно замовників у розумінні Закону про держзакупівлі. У цьому ж номері журналу розповідаємо про особливості планування закупівель замовниками в розумінні Закону про особливості здійснення державних закупівель в окремих сферах
- Порушено провадження у справі про банкрутство учасника-переможця: як діяти далі?
Про те, чи правомірним буде рішення комітету з конкурсних торгів допустити до оцінки учасника, стосовно якого порушено провадження у справі про банкрутство, але такий не визнаний банкрутом, а також про те, як діяти, якщо учасник-переможецьпереговорної процедури закупівлі визнаний банкрутом, та про ряд інших питань, що стосуються цієї підстави для відхилення, згідно зі статтею 17 закону про держзакупівлі, — ми розповідаємо в цій публікації
- Особливості заповнення окремих форм документів у сфері здійснення державних закупівель
Цей матеріал складається з рекомендацій щодо правильного заповнення нових форм документів у сфері державних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку № 1106 від 15.09.2014, а саме пунктів, які найчастіше викликають запитання в замовників та які вони заповнюють з помилками, у тому числі пункти оголошення про проведення торгів, оголошення про результати, повідомлення про акцепт тощо 
- Розставляємо акценти в порядку здійснення переговорної процедури закупівлі
На перший погляд, переговорна процедура закупівлі є найбільш простою з усіх визначених Законом, проте в замовників усе ж часто виникають запитання щодо того, в якому порядку та скільки разів мають відбуватися переговори між замовником та учасником і скільки учасників варто запрошувати на такі переговори. Тож з відповідями на ці питання, зразками заповнення протоколів переговорів та запрошень, а також рекомендаціями щодо порядку заповнення та оприлюднення інших документів ми розповімо вам у цій статті
- Звільнення від відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій
    Наявність антиконкурентних узгоджених дій серед учасників процедури закупівлі є одним із основних питань, яке особливо уважно перевіряють територіальні відділення Антимонопольного комітету України. Проте законодавство залишило шляхи безболісного відступу для суб’єктів господарювання, які, опинившись у такій ситуації, усвідомили неправильність та шкідливість своїх дій. Тож про подальші дії, які має вжити суб’єкт господарювання для уникнення передбаченої законодавством відповідальності за вчинення антиконкурентних дій, ми розповідаємо вам у цій публікації
- Методичні аспекти виявлення Держфінінспекцією ознак змови між учасниками процедури державних закупівель
    У даному матеріалі начальник відділу Держфінінспекції в Запорізькій області Олександр Підмогильний розповідає про те, яким чином інспектори вивчають документи, що входять до складу пропозицій учасників, у тому числі посвідчення, свідоцтва, сертифікати, санітарні паспорти, банківські гарантії, довіреності, довідки тощо, — на предмет наявності антиконкурентних узгоджених дій
- Окремі аспекти відповідальності у сфері державних закупівель
    Про види відповідальності комітету з конкурсних торгів, її персональний характер, строки для її накладення, а також про те, яку відповідальність несуть підприємства, уповноважені Господарським кодексом України на оприлюднення документів про здійснення закупівель на більші суми, ніж визначені законом про держзакупівлі, читайте в цій статті
- Практика перевірки ознак пов’язаності осіб між учасниками та замовником процедури закупівлі
    У своїй роботі замовники часто потрапляють у ситуацію, коли вони здогадуються на тій чи іншій підставі про фактичну пов’язаність двох або більше учасників однієї процедури закупівлі, проте не знають, як у такій ситуації необхідно правильно діяти та які докази можуть слугувати підтвердженням цього факту. Тож у даній публікації ми з вами познайомимось із практикою перевірки ознак пов’язаності між учасниками процедури закупівлі та працівником замовника з відповідним учасником, а також розглянемо рекомендації стосовно правильного встановлення вимог до учасників у цій частині
- Правильно визначаємо предмет закупівлі: робота чи послуга?
    Нерідко замовники стикаються із тим, що не знають, як законодавчо обґрунтувати приналежність певного предмета закупівлі до роботи чи послуги. Тож у цьому матеріалі ми обґрунтуємо, посилаючись на чинне законодавство, як безпомилково визначати ці два види предмета закупівлі
- Типові порушення замовників при здійсненні процедур державних закупівель
    Проаналізувавши висновки контролюючих органів і порушення замовників, виявлені під час здійснення процедур закупівель, необхідно відзначити типові порушення, тенденція до вчинення яких на сьогодні є найбільш помітною. Тому в даній статті ми розглянемо їх детально — одне за одним, виходячи з алгоритмів проведення процедур закупівель, визначених Законом України «Про здійснення державних закупівель» 
- Розміщуємо всі звіти передбачені Законом через Веб-сервіс    
    У одному з попередніх  випусків журналу № 8 (35) за серпень 2014 року на сторінках 30 -44  було розглянуто складнощі розміщення  повідомлення про внесення змін  до  договору та звіту про виконання договору, звіту про укладання договору за кошти підприємств визначених у Господарському кодексі та розміщення інформації про зміну його істотних умов, а також  складнощі розміщення  звіту про результати здійснення закупівель  монополістами. В  цій статті  розкрито порядок оприлюднення інформації через платні сервіси Кабінет замовника та Кабінет  замовника з ЕЦП. Порядок розміщення зазначених документів через безкоштовний Веб-сервіс розповідаємо в даній статті