>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

26.06.2017

#Поради_від_Радника

Чи має право замовник вносити зміни до тендерної документації в частині зміни предмета закупівлі та його очікуваної вартості?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
26.06.2017
Читати всю статтю ...

23.06.2017

Парламент прийняв Закон України «Про енергетичну ефективність будівель»

Верховна Рада України 22 червня 2017 року прийняла Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який визначено одним з ключових законів у реформі енергоефективності. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.06.2017
Читати всю статтю ...

21.06.2017

Мінекономрозвитку закликає державні підприємства якомога швидше сформувати незалежні наглядові ради

20 червня відбувся одноденний семінар для представників державних підприємств

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.06.2017
Читати всю статтю ...

20.06.2017

Висновок про оцінку впливу на довкілля замість державної екологічної експертизи.

З 18 червня набув чинності Закон України від 23.05.2017 № 2059-VIII “Про оцінку впливу на довкілля”.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.06.2017
Читати всю статтю ...

Роздiл • Журнали 2015

2015/1-січень 2015/2-лютий 2015/3-березня 2015/4-квiтень2015/5-травень 2015/6-червень2015/7-липень2015/8-серпень2015/9-вересень2015/10-жовтень2015/11-листопад2015/12-грудень

Для зручності Ви можете завантажити повний перелік статей всіх журналів оновлено 11.2015р. ЗАВАНТАЖИТИ
ЧИТАЙТЕ В 2015 РОЦІ В ЖУРНАЛІ «РАДНИК В СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ»:

- Деякі питання укладення та внесення змін у договори закупівлі, укладені за часів попереднього закону про закупівлі
    У даній статті експерт розкриває одне з найважливіших питань щодо договорів про закупівлю, укладених до 20.04.2014. Зокрема те, чи можлива автоматична («мовчазна») пролонгація, якщо це передбачено умовами договору і якщо жодна зі сторін не виявила бажання розірвати договір. Розповідає про особливості виконання таких договорів та внесення змін до них з метою дотримання вимог законодавства у сфері здійснення державних закупівель. У цій публікації розкрито й низку інших важливих аспектів, на які мають зважати сторони при укладенні та виконанні договору про закупівлю
-  Неприбуткові показники документів учасника: як розцінювати замовникові пропозицію?
    Навіть правильно встановивши вимоги до учасників стосовно форми подання документів згідно з вимогами статті 16 та 17 Закону, замовники найчастіше не приділяють належної уваги змісту таких документів, тобто не передбачають в умовах документації, як розцінять документ, у якому будуть зазначені неприбуткові показники.Тож у даному матеріалі ми детально розглянемо кожен з таких документів та запропонуємо, як правильно підійти до вирішення ситуації, що склалася
- Правильно визначаємо критерії оцінки пропозицій та методику розрахунку балів
    У цій статті автор рекомендує, які критерії краще встановити при різних видах предмета закупівлі, як правильно визначити декілька критеріїв оцінки та описати розрахунок балів у протоколі оцінки, розкриває поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер» та надає ряд рекомендацій щодо визначення та застосування належної методики оцінки
- Отримати Сертифікат про форс-мажор — реально, зокрема й щодо обставин, які виникали на території проведення АТО
    Пізнавальною для вас у даній публікації буде інформація про ціни, порядок та нововведення, що важливі при поданні запиту на підтвердження форс-мажору. Особливу увагу автор матеріалу приділяє порядку підтвердження обставин непереборної сили, що пов’язані з антитерористичною операцією на сході України
- Учасник, зареєстрований у зоні проведення АТО, — не вирок
    Як розглядати пропозиції учасників, які зареєстровані на території проведення антитерористичної операції? Як здійснювати листування з такими учасниками за умов, коли Укрпошта не працює в окремих населених пунктах Донецької та Луганської областей? Як упевнитись у відповідності таких учасників визначеним кваліфікаційним критеріям? Про ці та інші важливі питання детально розповідаємо в цій статті
- Особливості заповнення та оприлюднення річного плану, змін до нього та реєстру закупівель замовниками-монополістами
    У журналі № 12 (39) за грудень 2014 року ми розповідали про важливі аспекти складання за новими формами та оприлюднення річного плану, змін та додатку для нього, стосовно замовників у розумінні Закону про держзакупівлі. У цьому ж номері журналу розповідаємо про особливості планування закупівель замовниками в розумінні Закону про особливості здійснення державних закупівель в окремих сферах
- Порушено провадження у справі про банкрутство учасника-переможця: як діяти далі?
Про те, чи правомірним буде рішення комітету з конкурсних торгів допустити до оцінки учасника, стосовно якого порушено провадження у справі про банкрутство, але такий не визнаний банкрутом, а також про те, як діяти, якщо учасник-переможецьпереговорної процедури закупівлі визнаний банкрутом, та про ряд інших питань, що стосуються цієї підстави для відхилення, згідно зі статтею 17 закону про держзакупівлі, — ми розповідаємо в цій публікації
- Особливості заповнення окремих форм документів у сфері здійснення державних закупівель
Цей матеріал складається з рекомендацій щодо правильного заповнення нових форм документів у сфері державних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку № 1106 від 15.09.2014, а саме пунктів, які найчастіше викликають запитання в замовників та які вони заповнюють з помилками, у тому числі пункти оголошення про проведення торгів, оголошення про результати, повідомлення про акцепт тощо 
- Розставляємо акценти в порядку здійснення переговорної процедури закупівлі
На перший погляд, переговорна процедура закупівлі є найбільш простою з усіх визначених Законом, проте в замовників усе ж часто виникають запитання щодо того, в якому порядку та скільки разів мають відбуватися переговори між замовником та учасником і скільки учасників варто запрошувати на такі переговори. Тож з відповідями на ці питання, зразками заповнення протоколів переговорів та запрошень, а також рекомендаціями щодо порядку заповнення та оприлюднення інших документів ми розповімо вам у цій статті
- Звільнення від відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій
    Наявність антиконкурентних узгоджених дій серед учасників процедури закупівлі є одним із основних питань, яке особливо уважно перевіряють територіальні відділення Антимонопольного комітету України. Проте законодавство залишило шляхи безболісного відступу для суб’єктів господарювання, які, опинившись у такій ситуації, усвідомили неправильність та шкідливість своїх дій. Тож про подальші дії, які має вжити суб’єкт господарювання для уникнення передбаченої законодавством відповідальності за вчинення антиконкурентних дій, ми розповідаємо вам у цій публікації
- Методичні аспекти виявлення Держфінінспекцією ознак змови між учасниками процедури державних закупівель
    У даному матеріалі начальник відділу Держфінінспекції в Запорізькій області Олександр Підмогильний розповідає про те, яким чином інспектори вивчають документи, що входять до складу пропозицій учасників, у тому числі посвідчення, свідоцтва, сертифікати, санітарні паспорти, банківські гарантії, довіреності, довідки тощо, — на предмет наявності антиконкурентних узгоджених дій
- Окремі аспекти відповідальності у сфері державних закупівель
    Про види відповідальності комітету з конкурсних торгів, її персональний характер, строки для її накладення, а також про те, яку відповідальність несуть підприємства, уповноважені Господарським кодексом України на оприлюднення документів про здійснення закупівель на більші суми, ніж визначені законом про держзакупівлі, читайте в цій статті
- Практика перевірки ознак пов’язаності осіб між учасниками та замовником процедури закупівлі
    У своїй роботі замовники часто потрапляють у ситуацію, коли вони здогадуються на тій чи іншій підставі про фактичну пов’язаність двох або більше учасників однієї процедури закупівлі, проте не знають, як у такій ситуації необхідно правильно діяти та які докази можуть слугувати підтвердженням цього факту. Тож у даній публікації ми з вами познайомимось із практикою перевірки ознак пов’язаності між учасниками процедури закупівлі та працівником замовника з відповідним учасником, а також розглянемо рекомендації стосовно правильного встановлення вимог до учасників у цій частині
- Правильно визначаємо предмет закупівлі: робота чи послуга?
    Нерідко замовники стикаються із тим, що не знають, як законодавчо обґрунтувати приналежність певного предмета закупівлі до роботи чи послуги. Тож у цьому матеріалі ми обґрунтуємо, посилаючись на чинне законодавство, як безпомилково визначати ці два види предмета закупівлі
- Типові порушення замовників при здійсненні процедур державних закупівель
    Проаналізувавши висновки контролюючих органів і порушення замовників, виявлені під час здійснення процедур закупівель, необхідно відзначити типові порушення, тенденція до вчинення яких на сьогодні є найбільш помітною. Тому в даній статті ми розглянемо їх детально — одне за одним, виходячи з алгоритмів проведення процедур закупівель, визначених Законом України «Про здійснення державних закупівель» 
- Розміщуємо всі звіти передбачені Законом через Веб-сервіс    
    У одному з попередніх  випусків журналу № 8 (35) за серпень 2014 року на сторінках 30 -44  було розглянуто складнощі розміщення  повідомлення про внесення змін  до  договору та звіту про виконання договору, звіту про укладання договору за кошти підприємств визначених у Господарському кодексі та розміщення інформації про зміну його істотних умов, а також  складнощі розміщення  звіту про результати здійснення закупівель  монополістами. В  цій статті  розкрито порядок оприлюднення інформації через платні сервіси Кабінет замовника та Кабінет  замовника з ЕЦП. Порядок розміщення зазначених документів через безкоштовний Веб-сервіс розповідаємо в даній статті