>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
11.10.2018 16:17   Наталія
Доброго дня! В звязку з нагальною потребою у здійснення закупівлі матеріалів для ремонту та послуг з поточного ремонту для ліквідації наслідків надзвичайной ситуації (смт Ічня) можливо закупати товари та послуги по прямим договорам,якщо вартістьпредмета закупівлі буде перевищувати 200 тис.грн. І якщо це можливо то які необхідні документи для підтвердження щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Ответ: Доброго дня! Переговорна процедура закупівлі застосовується виключно у якості вийнятку (перелік підстав закріплено у ч. 2 ст. 35 Закону і розширенню він не підлягає). Щодо переговорної процедури згідно п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. У цій умові конкретизовано, про які саме випадки йдеться. Отже, використовувати дану підставу до інших нагальних потреб замовника не можна (тільки надзвичайна ситуація). Виходячи з даної умови, підтвердним документом може слугувати документ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (http://www.dsns.gov.ua/) або її структурного підрозділу, що уповноважений на встановлення режиму надзвичайної ситуації, а також може бути документ іншого державного органу, до компетенції якого належить питання ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (Постанова КМУ від 16 грудня 2015 № 1057 «Про визначення сфер діяльності, в яких центральні органи виконавчої влади здійснюють функції технічного регулювання»). У разі технічних пошкоджень, що потребують негайної ліквідації, бажано мати дефектний акт, який засвідчує такі пошкодження. Порядок класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру затверджено Постановою КМУ від 24 березня 2004 р. № 368. Крім того, варто звернути увагу на національний класифікатор України «Класифікатор надзвичайних ситуації ДК 019:2010», згідно з яким, надзвичайна смитуація - порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією, епізоотією, епіфітотією, пожежею, що призвело (може призвести) до виникнення великої кількості постраждалих, загрози життю та здоров'ю людей, їх загибелі, значних матеріальних утрат, а також до неможливості проживання населення на території чи об'єкті, ведення там господарської діяльності. Додатково рекомендується ознайомитися зі статтею «Переговорна процедура закупівлі: умови та підстави застосування» - випуск журналу № 6 (69) за червень 2017 року, стор. 30-38. Увага! Передплату на 2019 рік відкрито! Оплативши журнал до 30.11.2018 року на весь 2019 рік, ви отримаєте в 2019 році дві версії журналу (друкований за 2019 рік та доступ до електронної версій з 2011-го по 2019-й рік включно).