>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
11.10.2018 09:03   Олена
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, як ефективно замовнику спланувати закупівлі на 2019 рік? Проблема в тому, що процедурою закупівель відкриті торги та переговорною процедурою визначено кінцевий строк укладання договору про закупівлю. Крім того, на момент укладання договору про закупівлю, має бути затверджений кошторис. Найменший строк проведення відкритих торгів : 15 днів на подачу пропозицій+1 день аукціон+5 р.днів розгляд пропозицій+20 днів на укладання договору. Але можливе оскарження процедури,велика кількість учасників, її відміна через відсутність учасників декілька раз тощо. Передбачити це неможливо. Що ж робити замовнику, адже якщо замовник оголосить закупівлі у жовтні, договір про закупівлю має бути укладений у грудні 2018 року (кошторис можливо ще не буде затверджений та чи казначейство зареєструє договір на 2019 рік у 2018 році), а якщо замовник оголосить закупівлю у листопаді 2018 року є ризик невчасного укладення договорів?
Ответ: Доброго дня! Щодо загального питання про планування. Інформацію щодо планування ви можете прочитати у наступних публікаціях: «Роз’яснення МЕРТУ від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 щодо планування» (про здійснення закупівель по тимчасовому кошторису, про непердбачувані закупівлі та про планування) – випуск журналу № 10 (61), стор. 38-41; «Рекомендації щодо планування. Особливості планування закупівель замовниками» – випуск журналу № 4 (67) за квітень 2017 року, стор. 34-37; «Плануємо на початку та протягом року. Найголовніші нюанси планування» – випуск журналу № 1 (76) за січень 2018 року, стор. 10-16; «Рекомендації щодо планування. Моніторинг цін при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі» – випуск журналу № 1 (76) за січень 2018 року, стор. 23-28. Щодо тимчасового кошторису. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Враховуючи такий припис БКУ, зважаючи на терміновість чи потребу у безперебійному постачанні товарів/послуг, замовник має право укладати договори (проводити закупівлі) в межах суми кошторисних призначень по тимчасовому кошторису. При цьому, якщо замовникові не вистачає такої суми для задоволення усієї річної потреби в даному предметі закупівлі, замовник в праві в подальшому здійснювати закупівлі того самого предмета закупівлі відповідно до постійного кошторису. У разі якщо замовником було здійснено закупівлі відповідно до тимчасового кошторису, після затвердження та доведення кошторису на рік (у разі якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів) обрання і проведення процедур закупівель здійснюється без урахування обсягів закупівель, здійснених відповідно до тимчасового кошторису, керуючись вартісними межами, визначеними в частині першій статті 2 Закону. Щодо задоволення потреби на початку наступного року. Окрім вищеописаної ситуації, замовник може скористатися нормою п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону про публічні закупівлі (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку). Тобто, замовник має право продовжити дію договору про закупівлю, строк якого не закінчився, на наступний рік в обсязі максимум 20% від суми такого договору. Данна норма Закону покликана забезпечити замовникові безперебійне задоволення потреби на час проведення нової процедури закупівлі. Детально про продовження дії договору на 20% можна прочитати у публікаціях: «Особливості продовження дії договору про закупівлю на наступний бюджетний період» – випуск журналу № 12 (63) за грудень 2016 року, стор. 20-22; «Особливості реєстрації бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та застосування законодавства у сфері публічних закупівель» – випуск журналу № 12 (75) за грудень 2017 року, стор. 24-33. Також звертаємо увагу, що підпункту 2.2 Порядку реєстрації бюджетних зобов’язань встановлено, що уразі взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає з урахуванням законодавства у сфері закупівель до органу Казначейства документи, зазначені в абзаці першому цього пункту, протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів). Увага! Передплату на 2019 рік відкрито! Оплативши журнал до 30.11.2018 року на весь 2019 рік, ви отримаєте в 2019 році дві версії журналу (друкований за 2019 рік та доступ до електронної версій з 2011-го по 2019-й рік включно).