>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Сьогодні відбудеться розкриття тендерних пропозицій


на виконання робіт з проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.09.2018cal

18.09.2018

#Поради_від_Радника


Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.07.2018 09:20   Тамара
Просимо дати роз'яснення щодо внесення змін в тендерну документацію та подовження строку подання тендерних пропозицій. Замовником були оголошені торги на закупівлю послуг з поточного ремонту. Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій була визначена дата 06.06.2018р. Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Учасники звернулися через електрону систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо умов Тендерної документації. Згідно Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня іх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. 28.05.2018р. до Замовника надійшло 2 вимоги від Учасників щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Термін на надання відповіді збігав 31.05.2018р. Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу почав розміщати відповіді, але Система не сприйняла надання відповіді. На телефонне зверненням Замовника до оператора служби підтримки електронного майданчика, на якому обслуговується Замовник, було отримано відповідь, що Замовник невчасно надав відповідь, тому що за інструкціями, за якими працює електрона система Prozorro, термін на надання відповіді на звернення Учасника визначається з зазначеної години оприлюднення вимоги. Тобто, вимога надійшла 28.05.2018р. о 10:30, а Замовник відповідь розміщував 31.05.2018р. о 13:30. Згідно ч. 2. ст. 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснення щодо змісту Тендерної документації, строк подання Тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів. За роз’ясненням оператора служби підтримки електронного майданчика Prozorro, що така функція як автоматичне продовження подання тендерних пропозицій не менше як на 7 днів, не працює. Замовник в ручному режимі повинен продовжувати термін подання тендерних пропозицій і переносити дату розкриття з 06.06.2018р. на 07.06.2018р, таким чином, щоб до кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше як сім днів. Але навіть за таких умов електрона система Prozorro відповіді Замовника на вимоги не сприйняла. 31.05.2018р. від одного із Учасників була подана скарга в АМКУ. 05.06.2018р. АМКУ прийняв скаргу до розгляду і повідомив Замовника, що скарга буде розглядатися 20.06.2018р, при цьому відповіді на вимоги Учасників ще не були сприйняті та оприлюднені в електронній системі Prozorro. Тому керуючись ч. 2 ст. 23 Закону, Замовником з власної ініціативи було прийнято рішення внести зміни в тендерну документації та перенести кінцеву дату подання тендерних пропозицій, щоб мати можливість дати відповідь на вимоги. Це рішення було прийнято під час розгляду скарги в АМКУ і після зазначеної дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (07.07.2018р.). Після зазначеного перенесення і повторного розміщення двох відповідей на вимоги Учасників, електронна система зафіксувала відповіді Замовника, а враховуючи, що АМКУ зняв рішення про призупинення процедури торгів у зв’язку з добровільним відкликанням скарги Учасником, процедура закупівлі в електронній системі перейшла в стандартний режим для продовження торгів по стадіям, що залишились. Чи правомірні дії Замовника щодо внесення змін до тендерної документації з перенесенням кінцевого терміну подання тендерних пропозицій під час розгляду скарги в АМКУ?
Ответ: Доброго дня. З наведеного запиту не вбачається які зміни були внесені до тендерної документації крім перенесення кінцевої дати подання тендерних пропозиції. Разом з тим в будь-якому випадку слід керуватися ч.7 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” відповідно до якої замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі підтвердження. Як вбачається з зазначеного, замовник під час оскарження, має право лише на усунення порушень зазначених в скарзі. Проте змінювати кінцеву дату подання тендерних пропозицій під час оскарження замовнику право не надано. Запрошуємо поєднати корисне з відпочинком! Навчаємось та відпочиваємо разом з редакцією журналу «Радник в сфері державних закупівель» 9-го та 10-го серпня. На Вас чекає: новий план дводенного навчання, розгляд практики, рішень Антимонопольного та судових рішень; проживання в готелі з 9 – 11 серпня; кава – перерви, смачні обіди, та сніданки; зручне розташування готелю в 10 хвилинах їзди до знаменитих Потьомкінських сходів, Оперного театру та вулиці Дерибасівській. Пляж Лузанівка знаходиться в 6 км від готелю. Детальніше http://radnuk.com.ua/Obuchenie/customer/odesa/