>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Сьогодні відбудеться розкриття тендерних пропозицій


на виконання робіт з проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.09.2018cal

18.09.2018

#Поради_від_Радника


Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
05.07.2018 10:57   Богдан
В роз'ясненні мінекономрозвитку від 23.03.2018 № 3304-04/12631-07 зазначено що правонаступник замовника може вчиняти дії як щодо завершення процедур закупівель, розпочатих юридичною особою, яка припиняється в результаті реорганізації, так і у випадку виконання укладеного такою юридичною особою договору про закупівлю... в кінці даного роз'яснення є цікавий абзац такого змісту: Довідково інформуємо, що відповідно до листа ДП "ПРОЗОРРО" від 16.03.2018 №206/666/06 наразі відсутня технічна реалізація продовження/завершення закупівлі та розміщення інформації відповідно до статті 10 Закону в електронній системі публічних закупівель правонаступником замовника. Отже наскільки я розумію то виконати всі дії по завершенню, продовженню, та процедур що розпочаті замовником повинен виконати правонаступник, але як він це повинен зробити як що особа вже реорганізована чи припинена ? У власному кабінеті ? У кабінеті ліквідованої (реорганізованої) юридичної особи ?. Як бути коли немає доступу до кабінету ліквідованої юридичної особи? Дякую Вам за відповідь!
Ответ: Добрий день! Дійсно, на сьогоднішній день, в електронній системі закупівель відсутня технічна реалізація продовження/завершення закупівлі та розміщення інформації відповідно до статті 10 Закону правонаступником замовника. Про що і зазначено Уповноваженим органом в згаданому листі. Так, після початку закупівлі замовником, в системі не реалізовано можливість, у разі його припинення, перереєструвати закупівлю на його правонаступника. Якщо продовжувати розміщувати інформацію по закупівлі з кабінету ліквідованої юридичної особи, вся інформація все одно оприлюднюватиметься від її імені. Також неможливо перевести закупівлю в кабінет нового замовника. Тому при виникненні подібної ситуації, у разі якщо процедура не завершена, її доцільно відмінити і потім провести вже від імені нового замовника. Якщо мова йде про вже укладений договір, його у визначеному законодавством порядку, зможе виконувати правонаступник. Проте можливість публікації від імені правонаступника повідомлення про внесення змін або звіту про виконання договору технічно не реалізована в системі. В зв’язку з цим замовник лише може складати повідомлення про внесення змін та звіт про виконання договору про закупівлю у паперовому вигляді по формі затвердженій наказом МЕРТУ № 490 та затверджувати їх протоколом, в якому зазначати про неможливість оприлюднення цим форм в електронній системі закупівель, зокрема, посилаючись на роз’яснення МЕРТУ від 23.03.2018 № 3304-04/12631-07. Детальніше з цим роз’яснення можна ознайомитись у випуску журналу №4 (79) за квітень 2018 року.