>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
11.06.2018 16:06   Віталій
Добрий день! Питання стосується процедури закупівлі "Відкриті торги" (українські торги). Під час розгляду тендерної пропозиції на відповідність усім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації я використовую зразок протоколу, приведеного на стор. 11-13 журналу "РДЗ" № 5 (68) за травень 2017 року. В учасника в тендерній пропозиції містяться ймовірні ознаки підробки документів. Керуючись частиною сьомою статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі", надіслано запит на підтвердження достовірності інформації до відповідного органу державної влади, або підприємства тощо. Як відобразити це в наведеному зразку протоколу? 1 і 2 пункти порядку денного вважаю обов'язковими, третій - звісно, що ні, так як відповідь на надісланий запит ще не отримано? Як правильно оформити протокол, чи правильно я вважаю зазначення 1 і 2 пункту порядку денного в протоколі? Після отримання відповіді на запит чи можна використовувати наведений зразок протоколу? Перший протокол розгляду (до отримання відповіді) не оприлюднюється, а другий (після отримання) обов'язково, так чи ні (дати протоколів різні)? Також, прохання, навести приклади протоколів з приводу виникнення таких ситуацій у замовника на сторінках улюбленого щомісячного юридичного журналу "Радник в сфері державних закупівель". Дякую
Ответ: Доброго дня. У випадку необхідності перевірки інформації тендерної пропозиції відповідно до ч.7 ст.28 Закону про публічні закупівлі рекомендуємо Вам керуючись п.4 ст.28 цього Закону аргументовано продовжити строк розгляду тендерної пропозиції (далі ТП) до 20 робочих днів та оформити таке продовження протоколом засідання тендерного комітету та оприлюднити повідомлення про продовження в електронній системі закупівель. Після надходження відповіді на запит провести розгляд ТП з врахуванням результатів запиту та відобразити результати перевірки ТП в протоколі. При цьому не рекомендуємо Вам складати 2 протоколи, так як протокол щодо розгяду ТП повинен бути оприлюдненим протягом одного дня з дня його затвердження (ч.1ст.10 Закону України “Про публічні закупівлі”). Звертаємо Вашу увагу, що якщо Вами буде оприлюднено перший протокол (чи навіть лише у випадку його прийняття) за результатами якого буде визначено про відповідність ТП умовам замовника, то прийняття нового протоколу буде розцінено як перегляд результатів перевірки ТП відображених в першому протоколі. Слід зауважити, що Закон про публічні закупівлі не надає замовнику самостійно скасовувати своє попереднє рішення навіть якщо замовник в подальшому встановив порушення законодавства про публічні закупівлі при його прийнятті. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 12-16журналу “Радник в сфері державних закупівель № 3(78) березень 2018. Редакція журналу «Радник в сферідержавних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новимзаконодавством в системіProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубрицінашогоофіційного сайту, якамаєназву «Навчання/семінари» за посиланнямhttp://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартістьучасті включено: роздатковийматеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видачасертифікатів про навчання.