>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

17.10.2018cal

17.10.2018

#Поради_від_Радника


Закупівля постачання та розподілу електричної енергії. Чи потрібно встановлювати кваліфікаційні критерії?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
16.10.2018cal

16.10.2018

Підсумки семінару для замовників на тему:


 Купуємо електричну енергію по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.10.2018cal

10.10.2018

Лист МЕРТУ № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018


Щодо застосування нецінових критеріїв оцінки

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
11.06.2018 12:20   Олена
Добрий день! На початку року тендерним комітетом комунального підприємства (не бюджетники) до додатку до Річного плану закупівель було додано закупівлю фарби без використання електронної системи в сумі 10 000 грн. Згідно цього плану було укладено два договори з різними постачальниками – по 5 тис.грн на кожного і розпочато закупівлі. Зараз по 1 договору придбано фарби на 4 900 грн. і ми хочемо укласти додаткову угоду на збільшення суми договору, по другому договору закупівель було буквально на 100 грн. Питання – чи необхідно додати новий предмет закупівлі до плану, і згідно нього укласти додаткову угоду на збільшення суми або укласти додаткову угоду без змін до плану, та контролювати, щоб по факту придбання фарби не перевищило суму за планом? Зазначимо, що кожен раз укладати новий договір не маємо можливості, надто багато закупівель проводиться.
Ответ: Доброго дня! Порушеного Вами питання законодаввством про публічні закупівлі детально не врегульовано. Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. Отже при проведенні закупівлі повинні відповідати річному плану закупівель назва предмета закупівель, коди та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі, код згідно КЕКВ, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, процедура закупівлі та орієнтовний початок предмета закупівлі. Форма річного плану закупівель затверджена наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490. Відповідно до п.2 цього наказу додаток до річного плану закупівель складається за формою річного плану закупівель. Таким чином, за аналогією, і проведення допорогової закупівлі повинно відповідати зазначеному в додатку до річного плану закупівель. Відповідно до п.4 ст.180 ГК України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. В описаній Вами ситуації рекомендуємо застосовувати принцип - один запис в додатку до річного плану/річному плані закупівель повинен відповідати одному укладеному договору (якщо це не лотова закупівля). Уклавши додаткову угоду на збільшення кількості товару до поставки призведе до того, що Ви проводите закупівлю без внесення відповідного запису до додатку до річного плану/річного плану закупівель. Разом з тим додаткова закупівля (додаткова угода) не є договором в розумінні законодавства. Також звертаємо увагу на лист МЕРТУ в якому встановлено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Детальніше з даним листом можна ознайомитися в журналі № 10 (61) за жовтень 2016 стор. 41. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.