>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
08.06.2018 11:25   Альона
Доброго дня! Надайте будь-ласка роз'яснення як бути Замовнику. В вересні 2017 року було проведено відкриті торги на будваництво об'єкта притулок для тварин, з переможцем заключено договір на суму 6899000.00 грн. в жовтні підрядна організація отримала аванс та приступила до виконання робіт освоїла 900 000,00 грн. В березні місяці відповідно до рішення міської ради збільшилась кошторисна заробітна плата з 5 200 на 6 800 грн. В квітні проведено коригування проектно-кошторисної документації з цих підства та підстав включення до проекту додаткових будівельних робіт які першочергово не були включені в проект. Вартість об'єкту згідно висновку експертизи склала 11 461 445,10 грн. Як Замовнику збільшити вартість основного договору? Яку процедуру застосувати, для того щоб добудувати притулок.
Ответ: Доброго дня. Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрованим у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599, Мінрегіон листом від 22.02.2018 № 7/15-1904 повідомив про орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати у 2018 році при визначенні вартості будівництва об’єктів.Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України визначило орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати у 2018 році на рівні 5500-7800 гривень. Він використовується при визначенні вартості об’єктів будівництва, що фінансуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, а також кредитів під державні гарантії.Розмір кошторисної зарплати у будівництві враховується замовниками (інвесторами) при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації. По кожному конкретному об’єкту замовники будівництва приймають рішення щодо рівня кошторисної заробітної плати у складі вартості будівництва, виходячи з його виду та особливостей здійснення будівельних робіт на об’єкті. Визначена вартість будівельних робіт стосується нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення. При цьому слід звернути особливу увагу на те, що розмір кошторисної зарплати у будівництві враховується лише на стадії розроблення проектної докуиментації. Для перегляду вартості будівництва у замовника є лише шлях коригування ПКД та відображення в ній нової кошторисної заробітної плати. В цьому випадку ПКД повинна бути відкорегованою та пройти нову експертизу. Проте навіть вчинення цих дій не дає підстав для внесення змін до договору укладеному за результатами процедур закупівель визначених ст.12 Закону про публічні закупівлі. Проблема полягає в тому, щовиключні підстави для внесення змін до істотних умов (в тому випадку і вартості) договору визначені ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Проте дана стаття не передбачає серед підстав для зміни вартості договору такої підстави як зміна розміру кошторисної заробітної плати. Більш того ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі містить чіткий посил у вигляді імперативної норми - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених цим пунктом Закону. Отже у випадку корегування проектної документації у Замовника і підрядника залишаються два шляхи: перший - виконати умови договору про закупівлю; другий - розірвати договір про закупівлю і провести нову процедуру закупівлі за новою кошторисною вартістю за вирахуванням обсягу робіт, що вже виконано. При цьому участь в процедурі закупівлі зможуть прийняти інші організації, що в свою чергу може призвести до того, що завершувати роботи по одному об’єкту буде інша організація ніж така, яка виконувала початкові роботи. Згідно до п.6 ч.2 ст.35 Закону про публічні закупівлі, якщо відкорегована ПКД містить додаткові будівельні роботи, які не були включені зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору замовник має право провести переговорну процедуру закупівлі та укласти новий договір про закупівлю лише на ці додаткові роботи. У випадку, якщо вартість додаткових робіт є вищою за 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, то замовник зобов’язаний провести відкриті торги. При цьому переговорна процедура закупівлі, в зазначеному Вами випадку, здійснюється згідно цін відкоригованої ПКД. Додаткову інформацію можна отримати на сторінках 30-38журналу “Радник в сфері державних закупівель № 6(69) червень 2017. Акція - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.