>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
10.05.2018 17:09   Ірина
Доброго дня! Замовник провів закупівлю дитячих майданчиків. Кошти були заплановані та виділені на придбання основних засобів по КЕКВ 3110 ( ціна за одиницю товару більше 6000,00 грн.) Після аукціону вартість деякого обладнання здешевилась на 4400,00-5700,00 грн.( підпадає під КЕКВ 2210 - коштів на 2018 рік не передбачено).Чи зареєструє договір Казначейство та оплатити за товар?
Ответ: Доброго дня. Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. На виконання п.11 ч.1 ст.8 Закону про публічні закупівлі МЕРТУ розробило форму річного плану закупівель та затвердило її наказом від 22.03.2016 № 490. Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Згідно ч.2 ст. 7 Закону про публічні закупівлі центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів:до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю;вживає заходів з недопущення здійснення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках:відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхідних документів, передбачених абзацом другим цієї частини;відміни процедури закупівлі;набрання законної сили рішенням суду про визнання результатів процедури закупівлі недійсними;на період призупинення процедури закупівлі;наявності відповідного рішення органу оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Перевірка наявності документів, визначених в абзаці другому цієї частини, проводиться підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, який здійснює обслуговування замовника, шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель. Таким чином, у випадку здешевлення вартості обладнання нижче 6 тис. грн. це стане підставою для відмови в реєстрації договору в казначействі і оплаті за товар. Для запобігання такій ситуації рекомендуємо зазначати в річному плані закупівель для товарів, вартість яких знаходимться в межах 6 тис. грн. два коди КЕКВ - 3110 і 2210. Обидва КЕКВ також необхідно зазначити в проекті договору про закупівлю. Після того, як за результатами процедури закупівель стало відомо про зменшення вартості на основні засоби (менше 6 тис. грн.) необхідно внести зміни в призначення згідно КЕКВ. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках журналу «Радник в сфері державних закупівель» стор. 24-25№9 (72) вересень 2017 р.