>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Сьогодні відбудеться розкриття тендерних пропозицій


на виконання робіт з проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.09.2018cal

18.09.2018

#Поради_від_Радника


Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.04.2018 10:00   Ірина
Доброго дня! Допоможіть розібратися в наступному. Ми бюджетна установа (лікарня). На початку 2018 року зіткнулися з наступною проблемою. В 2017 році нашою установою було проведено процедуру закупівлі «Відкриті торги» щодо закупівлі лікарських засобів. В кінці 2017 року нами було прийнято рішення продовжити строк дії договору до 31 березня 2018 року з метою закупівлі медикаментів, щоб забезпечити безперебійну роботу лікарні, на строк, протягом якого проводиться процедура закупівлі на початку 2018 року. В зв’язку із цим було укладено додаткову угоду про продовження дії договору (без збільшення суми договору в розмірі до 20%) та оприлюднено повідомлення про внесення змін в договір. Відповідно до Бюджетного кодексу України та Наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», ми як бюджетна установа, в кінці року не можемо одночасно і продовжити строк дії договору і збільшити суму договору, оскільки ми не можемо зареєструвати дане збільшення в органі Казначейства в кінці 2017 року, оскільки ще не затверджені кошториси на 2018 рік. На початку 2018 року, коли затверджено та зареєстровано тимчасові кошториси доходів та видатків лікарні, нами укладено наступну додаткову угоду щодо збільшення суми договору (в межах 20% від суми договору, укладеного в 2017 році). Під час оприлюднення повідомлення про внесення змін в договір щодо збільшення суми договору ми стикнулися з проблемою: технічно система побудована так, що під час оприлюднення повідомлення про внесення змін, нам запропоновано вибрати підставу для внесення змін із запропонованого системою переліку підстав, а саме: 1) Зменшення обсягів закупівлі, 2) Зміна ціни за одиницю товару, 3) Покращення якості предмета закупівлі, 4) Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини), 5) Узгоджене зменшення ціни, 6) Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів, 7) Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...), 8) Продовження строку дії договору на наступний рік. Ми не можемо обрати останній пункт, оскільки ми вже продовжили строк дії договору в кінці 2017 року і вже оприлюднили повідомлення про це. Але всі інші підстави також не підходять для нас по змісту. Зателефонувавши на гарячу лінію електронного майданчика, ми отримали наступну пораду: щоб мати змогу розмістити в системі повідомлення, що ми збільшили суму договору, обрати підставу «Покращення якості предмета закупівлі». Але на нашу думку це неправильно, оскільки не відповідає дійсності. Ми були змушені знову продовжити строк дії договору ще на один день, до 01 квітня 2018 року, щоб мати змогу розмістити повідомлення, що ми збільшили суму договору. На нашу думку, в даному переліку запропонованих електронною системою підстав не вистачає пункту 8 частини четвертої Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36». В цьому випадку нас би не змушували знову продовжувати строк дії договору, а ми могли б оприлюднити тільки повідомлення про те, що ми збільшили суму договору. Скажіть, будь-ласка, як правильно діяти Замовнику в даній ситуації та як чому пункт, прописаний в Законі, відсутній в переліку, який пропонується системою замовникам? Куди можна звертатися замовнику з пропозицією внести зміни в технічне налаштування системи публічних закупівель?!!! Чекаємо на відповідь. Дякуємо!!!
Ответ: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону про публічні закупівлі замовник повинен оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня їх внесення. Згідно абз.4 п.8 Прикінцевих положень Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цього Закону повинен був забезпечити прийняття нормативно-правових актів необхідних для реалізації положень Закону. Відповідно до п.11 ч.1 ст.8 Закону про публічні закупівлі Міністерство економічного розвитку та торгівлі України, як уповноважений орган, повинно розробити та затвердити повідомлення про внесення змін до договору. На виконання цих вимог МЕРТУ було прийнято наказ від 22.03.2016 № 490 яким затверджено Форму повідомлення про внесення змін до договору. Згідно п.14 Форми повідомлення передбачено випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з ч.4 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Деякі майданчики самостійно включили до своїх форм повідомлення про внесення змін до договору ч.5 ст.36 Закону про публічні закупівлі. Тільки одні з них (наприклад Zakupki.Prom.ua) переписали повністю ч.5 ст.36 Закону про публічні закупівлі, а інші подали її в скороченому вигляді - “продовження дії договору на наступний рік”. У Вашому випадку радимо в повідомленні про внесення змін до договору обрати будь -який пункт повідомлення на майданчику та в описі змін відобразити реальні зміни до договору. А також можемо порекомендувати додатково скласти поіменний протокол тендерного комітету в якому відобразити дану невідповідність.Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.