>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

19.04.2018

Аналіз проекту закону

Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Вносяться зміни в граничні суми

на придбання окремих товарів державними органами/установами/організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

Столиця у лідерах по провадженню ЕСКО-проектів у бюджетній сфері

На сесії Київської міської ради затверджено істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.04.2018
Читати всю статтю ...

18.04.2018

#Поради_від_Радника

 Чи є порушенням складання та оприлюднення тендерної документації одним файлом?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.04.2018
Читати всю статтю ...
11.04.2018 12:32   Тетяна
Доброго дня ! Чим довше обіймаю посаду голови тендерного комітету, тим більше мені нагадує Закон " Про публічні закупівлі" казку про " Голого короля".Хто тільки не хвалить Закон, але на практиці яку б статтю Закону не питався примінить - не можливо. Розробники Закону придумали строки, які на практиці не вписуються в календарні, розробили статтю 11 (про тендерний комітет), яка в реаліях не працює. Як можна розробити наприклад тендерну документацію на будівництво членами комітету, які за спеціальністю викладачі. Стаття 36 - це "верх" цинізму при наших ринкових змінах та цінах.Перелік прогавин в Законі можна перелічувати бесконечно. Прошу допомогти в одній із таких ситуацій. Ми бюджетна організація, провели дві відкриті процедури (відміна через відсутність достатньої кількості учасників).Є бажання провести переговорну, хоча не вписуємось в календарні строки. В Законі прописано, що замовник укладає договір з учасником після проведення переговорів. І тут починається саме цікаве. Питання: хто повинен в організації займатися пошуком учасника -керівник, який підписує договір чи тендерний комітет, який несе в подальшому відповідальність адміністративну і кримінальну за підтвердження інформації учасника про відповідальність його критеріям.Якщо пошуком займається тендерний комітет, то він не має доступів не до бухгалтерії, не юридичного права ( у функціях тендерного комітету не прописано -пошук учаника), не має згоди керівника організації. Якщо цим займається керівник, а згоди по вибору учасника з тендерним комітетом немає, де цей факт прописати ( в протоколі тендерного комітету, який при перевірці контролюючих органів немає ніякої юридичної сили).При перевірці контролюючи органи , постійно вимагають -чому вибрали того чи іншого учасника. Тому хочу уточнити питання - хто в організації при переговорній процедурі шукає учасника керівник чи тендерний комітет,який алгоритм пошуку (для контроллючих органів).Дякую
Ответ: Доброго дня. Необхідно зазначити, що надати чітку пораду не ознайомившись з Положенням про тендерний комітет Вашої організації не можливо. Разом з тим, відповідно до ст.11 Закону про публічні закупівлі тендерний комітет утворюється замовником для організації та проведення процедур закупівель. Згідно ч.3 цієї статті тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Отже, зважаючи на те, що проведення переговорів є частиною переговорної процедури, то пошук учасника для переговорів і ведення з ним переговорів покладається на тендерний комітет. Слід звернути увагу, що керівництво роботою тендерного комітету здійснюється його головою. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. Разом з тим в Положенні про тендерний комітет може бути прописано, що здійснення пошуку учасників для проведення переговорної процедури здійснюється конкретно визначеною особою (навіть не членом тендерного комітету). Напариклад якщо є необхідність закупити будівельні роботи, то пошук учасника (учасників) може бути покладено на відповідальну особу по будівництву або завідуючого господарством чи інш. Дані питання можуть бути прописані як в Положенні про тендерний комітет так і в іншому правовому акті підприємства (наказі, положенні) в якому повинні бути прописані особливості здійснення закупівель, в тому числі і щодо шляхів вибору постачальників при укладенні прямого договору при допорогових закупівлях, шляхи (алгоритм) пошуку учасників про проведенні переговорної процедурі, а також питання взаємодії тендерного комітету з іншими підрозділами замовника (бухгалтерією, юридичним відділом, внутрішнім замовником, службою безпеки та інш). Алгоритм пошуку може бути різноманітним: направлення листів до потенційних учасників, пошук таких учасників по аналогічним закупівлям в системі Prozorro, звернення до учасників, що вже здійснювали для Вашої організації поставку продукції (товарів, робіт, послуг) та інш. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сторінках 8-15 журналу «Радник в сфері державних закупівель» №11 (74) листопад 2017 р. Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.