>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
06.03.2018 14:30   Елена
Доброго дня! Наше державне підприємство є Замовником, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. На теперішній час нами проводиться процедура закупівлі послуг (відкриті торги) з очікуваною вартістю 1 200, 00 тис грн. без ПДВ. Однією з вимог Тендерної документації до учасників є надання учасниками у складі своїх пропозицій «… Інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1, 3, 7, 8, 9) і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка надається у довільній формі за кожною підставою окремим документом. Документ (довідка, лист тощо) із зазначеною вище інформацією має містити дату його складення, підпис учасника/уповноваженої особи учасника.». Після проведення електронного аукціону, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією встановлено, що відповідним учасником надано у складі пропозиції довідки, складені у довільній формі, з інформацією про відсутність підстав по пунктам 2, 4, 6 частини 1 та частини 2 ст. 17 Закону, проте не надано інформацію про відсутність підстав, визначених у п.10 частини 1 ст.17 Закону. У зв’язку з чим виникає питання, чи вважати такого учасника, таким що не виконав вимоги Тендерної документації (а саме, не надав інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у п.10 частини 1 ст.17 Закону) та чи буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника? На нашу думку вважаємо, що не зважаючи на те, що вартість закупівлі є меншою за 20 млн гривень, учасник на виконання вимог Тендерної документації повинен був надати інформацію або про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, або про відсутність програми та уповноваженого.
Ответ: Доброго дня! Прошу звернути увагу на те, що статтею 17 Закону про публічні закупівлі встановлено вимоги окремо для учасника і окремо для учасника-переможця. Так відповідно до ч.3 ст.17 цього Закону встановлено, що по всім пунктам частини першої надається інформація в довільній формі. При цьому Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Таким чином замовник повинен встановити вимоги до учасника щодо надання інформації в довільній формі по п.2,3,4,5,6,8,9,10 ч.1 ст. 17 і ч.2 ст.17 Закону про публічні закупівлі. В той же час спосіб документального підтвердження (саме документальне підтвердження довідок в довільній формі) згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі, при цьому Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже замовник має право вимагати від учасника-переможця документи по п.2,5,6 ч.1 ст.17 та ч.2 ст.17 Закону про публічні закупівлі. Що стосується надання інформації по п.10 ч.1 ст.17 Закону про публічні закупівлі, то слід звернути увагу на те, що цією нормою встановлено, що підставою для відхилення є те, що юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до ч.4 ст.16 встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ст.19 Закону України «Про запобігання корупції» Антикорупційні програми приймаються в:Адміністрації Президента України, Апараті Верховної Ради України, Секретаріаті Кабінету Міністрів України, Секретаріаті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Генеральній прокуратурі України, Службі безпеки України, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, інших державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, обласних, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях, державних цільових фондах - шляхом затвердження їх керівниками;Апараті Ради національної безпеки і оборони України - шляхом затвердження Секретарем Ради національної безпеки і оборони України; Національному банку України - шляхом затвердження Правлінням банку;Рахунковій палаті, Центральній виборчій комісії, Вищій раді правосуддя, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласних радах, Київській та Севастопольській міських радах, Раді міністрів Автономної Республіки Крим - шляхом затвердження їх рішеннями.Крім того, відповідно до ст. 62 цього Закону в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Отже, зважаючи на те, що відповідно до вимог тендерної документації, вимагалася довідка в довільній формі, а не вимагалась сама антикорупційна програма, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у випадку відсутності довідки довільної форми про наявність/відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro - в березні 2018 року в Києві (щотижня), 16 березня - в Одесі, 30 березня – в Івано-Франківську. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.