>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

Мінрегіон вводить до ДБН норму


щодо звуження ширини смуг руху в містах і селах

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

УВАГА!


29 червня система ProZorro працюватимеза алгоритмом робочого дня

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
02.03.2018 11:20   Анна
Доброго дня! У відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (діагностичних засобів: реактивів, культур мікроорганізмів, сироваток … для БАК лабораторії, клінічної лабораторії, біохімічної лабораторії, пат. анатомії) один із учасників просить закупівлю розбити по лотам, щоб відділити закупівлю по БАК лабораторії від інших лабораторій, а ще краще розбити по лотам по кожній лабораторії. В законі ніде не прописано, що ми зобов’язані розбивати по лотам. Як правильно дати відповідь що ми хочемо закупити всі діагностичні засоби однією закупкою за кодом ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні, а не розбивати на лоти. Чи маємо ми на це право? Чи потрібно розбивати на лоти?
Ответ: Доброго дня! Законом про публічні закупівлі не встановлено обов’язку для замовників щодо поділу процедури закупівлі на лоти. Разом з тим, відповідно до ст. 3 цього Закону встановлено принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, які замовник повинен дотримуватися на всіх етапах процедури закупівель. З метою дотримання цих принципів рекомендуємо здійснити поділ на лоти. Практика розгляду скарг АМКУ підтверджує необхідність поділу процедури закупівлі на лоти. Зокрема при розгляді скарги по процедурі закупівлі №UA-2016-10-10-000890-b замовника було зобов’язано внести відповідні зміни до тендерної документації в частині поділу закупівлі на лоти. Більш детальну інформацію по дискримінації учасників під час здійснення закупівлі лікарських засобів Ви можете отримати зі статті розміщеній в журналі «Радник в сфері публічних закупівель» № 3(66) за березень 2017 року на стор. 14-17.Детальніше з листом МЕРТУ щодо закупівель лотів можна ознайомитися в Журналі № 9 (72) за вересень 2017 на стор. 43-45. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в березні 2018 року в Києві (щотижня) та 16 березня в Одесі. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.