>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

Мінрегіон вводить до ДБН норму


щодо звуження ширини смуг руху в містах і селах

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

УВАГА!


29 червня система ProZorro працюватимеза алгоритмом робочого дня

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
01.03.2018 10:26   Ніна
Процедура закупівлі – відкриті торги-на закупівлю природного газу здійснена в грудні 2017 року на очікувану вартість 7500000,00грн. Договір укладено в грудні на всю очікувану вартість, а окремим абзацом вказана сума бюджетних призначень на дату укладання угоди (в даному випадку 5000000,00грн), так як постійні кошторисні призначення надійшли 15 січня 2018 року в сумі 5000000,00грн. При реєстрації договору Казначейство вимагає зменшити суму договору до фактичних кошторисних призначень. Суми кошторисних призначень не вистачить на закупівлю газу природного до кінця року, оскільки потреба у відповідному товарі розрахована виходячи з споживання минулих років та з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів. Чи правомірно залишити договір на всю очікувану вартість з можливістю подальшої дореєстрації додаткових кошторисних призначень шляхом укладання додаткових угод до даного договору?
Ответ: Доброго дня! В даній ситуації слід зазначити, що органами казначейства на законних підставах відмовлено в реєстрації бюджетних зобов’язань та вірно запропоновано здійснити зменшення обсягів і вартості закупівлі для реєстрації бюджетного зобов’язання. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються. Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями, взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому порядку. Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі). Реєстрація бюджетних зобов’язань здійснюється відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309. Отже Ви повинні зменшити обсяг закупівлі і вартість договору до кошторисних призначень (до 5000000 грн.). Як вбачається зі статті 48 Бюджетного кодексу України розміщення замовлення, укладення договору без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. Отже Ви не маєте право залишити договір на всю очікувану вартість з можливістю подальшої дореєстрації додаткових кошторисних призначень шляхом укладання додаткових угод до даного договору. Більш детально ознайомитися з питаннями реєстрації бюджетного зобов’язання Ви можете на стор. 10-13 журналу “Радник в сфері державних закупівель» № 3(56) за березень 2017 року.