>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
28.02.2018 09:14   Ирина
Доброго дня!Підскажить відповідь на питання! Розроблено ПКД, яке передбачає створення об’єкту в декілька черг будівництва. В експертному звіті зазначено вартість виконання будівельних робіт по кожній черзі будівництва окремо та за об’єктом загалом. У разі окремого фінансування декількох черг будівництва об’єкту протягом одного фінансового року чи має право замовник проводити процедуру закупівлі по кожній черзі будівництва окремо, чи повинен здійснювати закупівлю на всю суму виділену на фінансування об’єкту?
Ответ: Добрий день! Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. Про це, і йде мова у листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016 (Детальніше про цей лист у журналі № 1(64) за січень 2017 року на стор. 35-37). Так, Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163 (далі - ДБН А.2.2-3-2014). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку). Щодо можливості закупівлі робіт в цілому на об’єкт або окремо по кожній черзі. Згідно п. 3.26 ДБН А.2.2-3-2014 черга будівництва – це визначена проектною документацією частина комплексу (будови) – будинки, будівлі, споруди, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури, введення в дію яких частково забезпечує випуск продукції або надання послуг, їх безпечну експлуатацію та самостійне функціонування. Черга будівництва може поділятися на пускові комплекси для можливості їх введення в експлуатацію. Згідно п. 4.9. ДБН А.2.2-3-2014 проектування може виконуватись за чергами будівництва, а також із виділенням пускових комплексів, якщо це передбачено завданням на проектування. У цьому разі проектна документація на першій стадії проектування (Техніко-економічне обґрунтування, Техніко-економічний розрахунок, Ескізний проект, Проект) розробляється у цілому на об'єкт, з виділенням черг будівництва, а також пускових комплексів. Згідно листа Мінрегіону від 19.08.2014 № 7/15-9993, кошторисну документацію можна розробляти на кожну окрему чергу об’єднуючи зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва у зведення витрат. Розробляння, проведення експертизи та затвердження послідуючої стадії проектування за рішенням замовника може здійснюватись по кожній окремій черзі (це відображають у завданні на проектування). При цьому, по кожній окремій черзі будівництва отримують дозвільну документацію, визначають генпідрядника та вводять об’єкт в експлуатацію. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в березні 2018 року в Києві (щотижня) та 16 березня в Одесі. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.