>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

Нагадуємо


з 01.07.2018 доступ до Реєстрів Мін’юсту буде можливим виключно з використанням захищених носіїв особистих ключів ЕЦП

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
26.02.2018 12:58   Неллі
Добрий день. Допоможіть розібратись у нашій ситуації. На сьогоднішній день в установі зареєстровані в органах Держказначества два договори на закупівлю електроенергії, пролангований минулорічний на суму 106000 грн. та договір поточного року на суму 1000000. У січні місяці згідно акту виконаних робіт зареєстровано і оплачено по пролонгованому договру 46000грн. У лютому місяці акт складає 65000 грн., з них 60000 грн. мали оплатити по пролонгованому а 5000 грн. по поточному договорі. В оргах Держказначейства відмовляють реєструвати та оплачувати акт виконаних робіт за двома договорами, кажуть, що це порушення бюджетного законодавства. Термін дії пролоногованої угоди закінчується 28.02.2018 року, згідно статті 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" необхідно оприлюднити звіт про виконання договору, а він по суті не виконаний в повному обсязі, хоча договором передбачено повне його виконання. Чи правомірні дії інспектора Держказначейства? Чим передбачена така заборона реєструвати і оплачувати акт виконаних робіт за двома договарами.
Ответ: Добрий день! Як вбачається зі змісту питання, наприкінці 2017 року Ви пролонгувати договір про закупівлю електричної енергії, скориставшись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тобто у обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в першочерговому договорі, а саме на суму 106 тис. грн. Та, як того і вимагає ця норма Закону - провели процедуру закупівлі у новому році, уклавши договір на суму 1 млн. грн. Таким чином, бюджетне зобов’язання за цим предметом закупівлі на період 2018 року вже складає 1 млн. 106 тис. грн. (1 млн. Грн + 106 тис. грн). Слід зазначити, що укладення договору про закупівлю за результатами нової процедури закупівлі не скасовує дію додаткової угоди до попереднього договору. Крім того, згідно частини 7 статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що строк дії господарського договору - це час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії договору не є підставою для припинення визначених ним зобов'язань оскільки згідно зі статтею 599 Цивільного кодексу України, ч.1 статті 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання, проведене належним чином. Відповідно, якщо замовник встиг провести процедуру закупівлі швидше, то і новий договір про закупівлю буде укладено раніше, при цьому минулорічний договір, пролонгований додатковою угодою, діє до повного його виконання. Або ж сторони, у порядку визначеному законодавством та самим договором, можуть прийняти рішення про його дострокове розірвання. З огляду на сказане можна дійти висновку, що Вам безпідставно відмовляють в оплаті, якщо така відмова пов’язана тільки з тим, що у Вас діють одночасно два договори за однаковим предметом закупівлі. Але, з огляду на наведений Вами обсяг інформації не можна стверджувати, що відсутні інші фактори, які впливають на рішення ДКСУ. Тому не можливо достеменно визначити чи правомірно, чи ні діє інспектор ДКСУ. Звертаємо Вашу увагу, що повноваження Держказначейства у публічних закупівлях визначені у ст. 7 Закону. Крім того, при реєстрації бюджетних зобов’язань Держказначейство керується і іншими нормативно-правовими актами, зокрема, Бюджетним кодексом України та Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну України від 02.03.2012 № 309. Також інформуємо, що для вирішення спірних питань у взаємовідносинах між розпорядниками, одержувачами бюджетних коштів і органами казначейства, на офіційному сайті Держказначейства (http://www.treasury.gov.ua) розміщено телефон гарячої лінії, за яким можна звернутись до фахівців центрального апарату ДКСУ. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в березні 2018 року в Києві (щотижня) та 16 березня в Одесі. З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.