>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.02.2018 17:35   Тетяна
Добрий вечір! Замовником проведено відкриті торги та визнано переможця. Учасником № 1 подано скаргу. АМКУ скаргу задоволено - скасовано рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника № 1, рішення Замовника про визнаня Учасника № 2 переможцем процедури закупівлі - скасовано. Зазначаю, АМКУ розглядав скаргу в межах однієї помилки у Учасника №1, а саме відсутність перекладу документа у наданій пропозиції. Питання, чи має право Учасник № 2 подати скаргу до АМКУ зі своєї сторони - з інших причин невідповідності умовам тендерної документації Учасника № 1? Чи прийме до розгляду АМКУ скаргу з одного ж предмета але з іншими аргументами? (UA-2017-12-22-002653-b, Замовник - ПрАТ “Київодоканал” ЛОТ № 1).
Ответ: Добрий день! По першому питанню. Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином, Учасник № 2 має право подати скаргу до АМКУ дотримуючись зазначеного вище терміну для її подання. Друге питання. Прямо у Законі це питання не врегульовано. Відповідно до ч.4 ст. 18 Закону Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, якщо, зокрема, суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення. У Вашому випадку підставою для скарги може стати інше порушення в тендерній пропозиції Учасника №1, на яке вкаже Учасник №2. Проте, необхідно зазначити, що Закон не передбачає право для замовника проводити повторну перевірку тендерної пропозиції учасника. Тобто, розглянувши ТП Учасника № 1, замовник виявив певне порушення і відхилив його пропозицію, але АМКУ скасував рішення про відхилення на цій підставі. Відповідно замовник, не маючи права за Законом повторно перевіряти Учасника № 1, має визначити його переможцем. Звідси випливає сумнівність в обґрунтованості скарги на прийняте рішення, дії чи бездіяльності замовника, оскільки замовник визначивши, після рішення АМКУ, Учасника № 1 переможцем діяв у рамках Закону і згідно рішення АМКУ. З іншого боку, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, АМКУ може зобов’язати замовника відмінити торги. Проте, враховуючи, що усталеної практики по такій ситуації не має, однозначно спрогнозувати рішення АМКУ не є можливим. З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.