>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

23.06.2018cal

23.06.2018

УВАГА!


безкоштовна телефонна гаряча лінія буде працювати у суботу 23 червня з 10:00 по 12:00

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

Мінрегіон вводить до ДБН норму


щодо звуження ширини смуг руху в містах і селах

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
23.06.2018cal

УВАГА!


29 червня система ProZorro працюватимеза алгоритмом робочого дня

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.06.2018cal

21.06.2018

Лист МЕРТУ щодо застосування санкцій


Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному сайті узагальнені відповіді рекомендаційного характеру

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.06.2018cal

20.06.2018

#Поради_від_Радника


Чи правомірна дія замовника, якщо прийняття рішення про намір укласти договір і оприлюднення цього рішення відбувається в один і той же день?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.02.2018 15:09   Оксана
Бюджетна установа провела тендер на закупівлю теплопостачання. В лютому 2018 року орендар, в якого був заключений прямий договір з теплопостачальною організацією, здає приміщення і орендовані площі повертаються бюджетній установі. Як цю ситуацію правильно відобразити в тендерному договорі. Можливо потрібна якась додаткова угода?
Ответ: Добрий день! На жаль, у Вашому запитанні неконкретизовано характер правовідносин між бюджетною установою і орендарем та предмет закупівлі проведеного тендеру на закупівлю теплопостачання, тому надаємо наступну відповідь. Як можна зрозуміти з Вашого питання, бюджетна установа є балансоутримувачем приміщення, частина якого була здана в оренду і орендар самостійно за прямим договором оплачував послуги з опалення орендованого приміщення. Зараз оренда завершується і приміщення повертаються бюджетній установі, але бюджетна установа провівши тендер на закупівлю теплопостачання не врахувала необхідність опалення раніше переданих в оренду приміщень. Щодо можливості внесення змін до діючого договору шляхом укладення додаткової угоди в частині збільшення обсягів (предмету) закупівлі і відповідно ціни договору. Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України предмет і ціна договору є істотними умовами договору. В зв’язку з цим, звертаємо Вашу увагу, що якщо Вами укладено договір про закупівлю за переговорною процедурою питання внесення змін до його істотних умов регулюється ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. З аналізу цих випадків випливає, що у Вас не має підстав для внесення змін до діючого договору про закупівлю в частині збільшення додаткових обсягів і відповідно ціни договору. Тому Вам необхідно буде провести нову закупівлю. При виборі процедури закупівлі, рекомендуємо звернути увагу на роз’яснення МЕРТУ (лист № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016). В ньому зазначено, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42.