>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Сьогодні відбудеться розкриття тендерних пропозицій


на виконання робіт з проектування, постачання і монтаж шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.09.2018cal

18.09.2018

#Поради_від_Радника


Практика оскарження: вимога банківської гарантії та кредитний рейтинг банку, який видав гарантію.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.02.2018 15:16   Марина
Добрий день! Декілька організацій, які є державними закладами, орендують приміщення в будівлі. Вартість утримання будинку та прибудинкових територій для одного орендаря складає 300 тис. грн. на рік. Балансоутримувач здійснює: 1) експлуатацію інженерних мереж, ліфта; 2) ремонт приміщень загального користування; 3) утримання прибудинкової території; 4) прибирання службових приміщень; 5) прибирання місць загального користування; 6) охорону приміщення ВСІЄЇ БУДІВЛІ. Питання: Чи може бути орендарем проведена переговорна процедура закупівлі послуг з утримання приміщень з балансоутримувачем, згідно п. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»? Як обґрунтувати підстави для застосування переговорної процедури закупівлі?
Ответ: Добрий день! Згідно ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі — закупівля) — це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини 1 вказаної статті Закону договір про закупівлю — це договір, який укладають замовник і учасник за результатами проведення процедури закупівлі, він передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Таким чином, визначальною ознакою закупівлі є її двосторонній, оплатний характер, тобто в результаті закупівлі замовник (чи інший бенефіціар, як у випадку із централізованими закупівлями) отримує послуги, роботи чи товари. Будь-які односторонні платежі, не пов’язані з придбанням товарів, робіт чи послуг, за своєю суттю не є закупівлями, а отже, незалежно від розміру платежів, Закон України «Про публічні закупівлі» до них не застосовують і в річному плані їх не відображають. Аналогічного висновку дійшло Мінекономрозвитку під час чинності Закону України «Про здійснення державних закупівель» у роз’ясненні від 04.03.2016 № 3302-06/6442-06 (Детальніше Журнал № 2 (65) за лютий 2017 року на стор. 32). Отже, у разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат, зокрема орендарем приміщень орендодавцю (балансоутримувачу) і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми Закону на здійснення таких видатків не розповсюджуються. Тобто в такому випадку не потрібно проводити процедури передбачені Законом та не потрібно відшкодування відображати ні в річному плані, ні у додатку до нього. Детальніше з цим питанням та роз'ясненням МЕРТУ можна ознайомитися в Журналі № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 32-34. Що стосується питання проведення переговорної процедури, то згідно ст. 35 Закону переговорна процедура застосовується замовником як виняток на підставах, визначених ч.2 ст. 35 Закону. В будь-якому випадку вибір процедури замовник здійснює самостійно і несе за це відповідальність. Обгрунтування застосування переговорної процедури замовник здійснює виходячи зі специфіки предмета закупівлі та обраної підстави для проведення переговрної процедури. Виходячи з форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 таке обгрунтування має містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури. З аналізом підстав для проведення переговорної процедури можна ознайомитись у випуску журналу № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 30-38.