>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.09.2018cal

Smarttender обирай - інфо тримай…


Хто здійснюватиме моніторинг публічних закупівель?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

20.09.2018

13 вересня 2018 року на засіданні Антимонопольного комітету України прийнято рішення


про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету «Rozetka» і групи компаній «EVO».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.09.2018cal

Перший електронний майданчик приєднався до партнерської програми Openmarket з продажу арештованого майна


19 вересня комісія Міністерства юстиції України прийняла рішення

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.02.2018 14:38   Ольга
Доброго дня. Ми орган місцевого самоврядування (міська рада). В нас по різних програмах в цьому році планується виготовлення проектно-кошторисної документації, та здійснення експертизи даної документації на будівництво, реконструкцію чи капітальний ремонт комунального майна з метою залучення на виконання даних робіт коштів інвесторів чи грантових коштів (тобто будівництво, реконструкція чи капітальний ремонт не буде здійснюватись за кошти міського бюджету). Чи є в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» в даному випадку виготовлення ПКД, проведення експертизи «послугою» чи «роботою», тобто на яку суму можна укладати прямі договори з публікацією звіту про укладені договори?
Ответ: Добрий день! Відповідно до п.22 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) до предмету закупівлі роботи відноситься - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. У листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016 (Детальніше Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 -37). зазначено, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку). До зведеного кошторисного розрахунку включається вартість виконання будівельних робіт, авторського нагляду, технічного нагляду, експертизи проектної документації і т.д. Враховуючи зазначене, виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво об’єктів будівництва - це роботи. Експертиза проектно-кошторисної документації на будівництво також відноситься до предмету закупівлі робіт за умови, що витрати на її проведення включено до кошторисного розрахунку на будівництво об'єкту для якого виготовлено ПКД (відображається у главі 12 “ Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд” зведеного кошторисного розрахунку). При цьому, враховуючи, що це різні за видами роботи, замовник закуповує їх окремо, не підсумовуючи їх між собою, а також з будівельними роботами, роботами з технічного та авторського нагляду, виходячи з вартісних меж, визначених в ст. 2 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень; для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання - 5 мільйонів гривень. (Детальніше Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 -37). Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому-березні 2018 року в Києві (щотижня). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.