>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.02.2018 11:26   Олена
Просимо Вас надати юридичну допомогу з питань проведення відкритих торгів по капітальному ремонту будівлі школи. Управлінню освіти виділено кошти по КЕКВ 3132 «капітальний ремонт інших об’єктів» на утеплення фасаду школи – 1777000грн. Проектно кошторисна документація ще не виготовлялась. Питання полягає в тому, чи потрібно проводити відкриті торги на виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення експертизи ПКД, проведення технічного нагляду, виготовлення технічного звіту на будівлю?
Ответ: Добрий день! Відповідно до п.22 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. У листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016 (Детальніше Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 -37) зазачено, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. При визначенні очікуваної вартості користуються даними кошторисного розрахунку, який розробляється у складі проектно-кошторисної документації (ПКД). Відповідно, спочатку необхідно закупити роботи з проектування. Вибір процедури закупівлі робіт з проектування здійснюється виходячи з вартісних меж, визначених в ст. 2 Закону. Проектна організація, з якою буде укладено договір, розробить ПКД, яка у визначених законодавством порядку повинна пройти експертизу. На підставі даних ПКД визначається очікувана вартість закупівлі будівельних робіт, а також супутніх роботам послуг, зокрема, технічного нагляду. Як вже було зазначено вище, такі супутні роботам послуги в розумінні Закону є роботами, за умови що їх включено до кошторисної вартості робіт і вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. При цьому, враховуючи, що це різні за видами роботи, замовник закуповує їх окремо, не підсумовуючи їх між собою, виходячи з вартісних меж, визначених в ст. 2 Закону. Відповідно, якщо супутні роботам послуги не включенні до кошторисної вартості робіт по обєкту будівництва, тоді це послуги. (Детальніше Журнал № 1 (64) за січень 2017 на стор. 35 -37). З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.