>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.08.2018cal

20.08.2018

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

Укроборонпром розпочав модернізацію системи закупівель та продажів


По завершенні модернізації активи всіх підприємств-учасників концерну будуть продаватися виключно через систему електронних аукціонів ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.02.2018 10:11   Зоя
Доброго дня, підкажіть будь ласка, треба здійснити закупівлю послуг за кодом CPV за ДК 021:2015: 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Поліцейські послуги). Замовник (міська рада) чи може обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру з Управлінням поліції охорони в Донецькій області. Та які треба документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі? Чи достатньо: Наказ про затвердження Положення про Управління поліції охорони в Донецькій області. Положення про Управління поліції охорони в Донецькій області. Чи треба проводити відкрити торги для того, щоб заключити договір з Управлінням поліції охорони в Донецькій області.
Ответ: Добрий день! Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені в ст. 2 Закону замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, передбачених в ч.1 ст. 12 Закону (відкриті торги, переговорна процедура). Відповідно до ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток у випадках, визначених у ч.2 ст. 35 Закону. Застосування переговорної процедури повинно бути належним чином обгрунтовано. Виходячи з форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 таке обгрунтування має містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури. Якщо Ви плануєте проводити переговорну процедуру виходячи з того, що для тих послуг які є предметом закупівлі відсутня альтернатива Управлінню поліції охорони в Донецькій області, тоді напевно Положення і Наказу буде недостатньо, оскільки це документи, які регулюють діяльність самого Управління. У Вашому випадку доцільно посилатись на діючу нормативно-правову базу (закони, постанови КМУ), з яких випливатиме, що послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на певному об'єкті, може надати тільки Управління поліції охорони в Донецькій області. З тим, як обгрунтовують таку підставу для проведення переговорної процедури для закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 75240000-0 інші замовники Ви можете ознайомитись у системі ProZorro (для прикладу: UA-2018-02-02-003028-b; UA-2018-02-01-001839-c). Якщо таке обгрунтування відсутнє, замовнику слід проводити закупівлю за процедурою відкритих торгів. З аналізом підстав для проведення переговорної процедури можна ознайомитись у випуску журналу № 6 (69) за червень 2017 року на стор. 30-38.