>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

20.08.2018cal

20.08.2018

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

Укроборонпром розпочав модернізацію системи закупівель та продажів


По завершенні модернізації активи всіх підприємств-учасників концерну будуть продаватися виключно через систему електронних аукціонів ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
07.02.2018 18:12   Євгенія
Доброго дня! Дайте будь-ласка розяснення з наступного питання. Замовником планується проведення закупівлі будівельно монтажних робіт вартістю 1490 тис. грн. Згідно з розділом ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об'єктами будівництва. Відповідно до Зведеного кошторисного розрахуванку вартості будівництва вартість складає 1510 тис. грн. Чи потрібно Замовнику проводити відкриті торги чи можливо укласти прямий договір. Надайте будь-ласка обгрунтовану відповідь. Заздалегідь вдячна! А також, чи можливе таке розяснення на шпальтах журналу? Дякую!
Ответ: Добрий день! Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. З цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлення факту перевищення вартісних меж встановлених ч.1 ст.2 Закону здійснюється за об'єктом будівництва виходячи з кошторисного розрахунку вартості будівництва. Про це, йде мова у листі МЕРТУ вих. № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016. Так, Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Отже орієнтуватись потрібно саме на проектно-кошторисну документацію. У разі, якщо кошторисна вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Якщо перевищує вартісні межі, встановлені в ст. 2 Закону, замовник здійснює закупівлю за однією з процедур, передбачених ст. 12 Закону (відкриті торги, переговорна процедура). При цьому звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог ч.7 ст. 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.Ознайомитись з цим роз'ясненням МЕРТУ та коментарями редакції можна в журналі № 1 (64) за січень 2017 стор. 35.