>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.08.2018cal

21.08.2018

#Поради_від_Радника


Мінрегіон збільшив рівень кошторисної заробітної плати: чи може замовник збільшити вартість договору про закупівлю?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

Казначейство: 10 вересня закінчується перехідний період на нові рахунки для сплати податків


 Державна казначейська служба України звертає увагу платників податків

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

27 серпня у Системі ProZorro враховується як вихідний день


 Адміністратор системи ProZorro оприлюднив повідомлення для користувачів системи

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

20.08.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»


  тема: «Нюанси оскарження дискримінаційних вимог замовника при встановленні кваліфікаційних критеріїв до учасників».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
07.02.2018 11:05   Олена
Замовником на початку року проведена закупівля теплової енергії за переговорною процедурою закупівлі, а протягом року відбулося збільшення тарифу. Питання: Чи має право замовник збільшити вартість договору (у разі наявності видатків на ці цілі), шляхом застосування пункту 7 частини 4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» (зі зміною)? Чи замовник не має право збільшувати вартість договору, а повинен згідно із пунктом 7 частини 4 статті 36 цього Закону зменшити кількість теплової енергії в Гкал, вказати новий тариф, зменшити вартість договору, а по додатковим коштам визначити новий предмет закупівлі?
Ответ: Добрий день! Враховуючи положення ст. 180 Господарського кодексу України ціна договору є істотною умовою договору. Відповідно до вимог ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених в ч. 4 ст. 36 Закону. Так, підставою для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю є зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Для визначення і застосування поняття регульовані ціни та тарифи слід користуватися Законом України “Про ціни і ціноутворення”. Згідно ч. 1 ст. 12 Закону України «Про ціни та ціноутворення» державні регульовані ціни запроваджуються на товари, які справляють визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, мають істотну соціальну значущість, а також на товари, що виробляються суб’єктами, які займають монопольне (домінуюче) становище на ринку. Враховуючи, що ринок теплопостачання є монопольним і тарифи на тепло регулюються державою, збільшення тарифів на теплову енергію є підставою для збільшення ціни договору про закупівлю теплової енергії згідно п.7 ч.4 ст. 36 Закону. Але, звертаємо увагу, що застосування підстави, передбаченої п.7 ч.4 ст. 36 можливо виключно у випадку, якщо у самому договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Щодо другого варіанту. В ч.4 ст. 36 Закону є окремі підстави для зменшення обсягів закупівлі: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (п.1 ч.4 ст. 36 Закону); для збільшення ціни одиниці товару: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п.2 ч.4 ст. 36 Закону). В той же час варіант, коли одночасно зменшується обсяг закупівлі і ціна договору, але при цьому зростає ціна одиниці товару,в ч.4 ст. 36 Закону не передбачено. В своєму роз'ясненні (лист № 3302-06-34307-06 від 27.10.2016) МЕРТУ зазначило, що внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим в кожному випадку. Отже одночасне застосування різних підстав, передбачених ч.4 ст. 36 Закону не можливе, оскільки одночасне внесення таких змін призведе до зміни істотних умов договору про закупівлю у непередбачених Законом випадках. Детальніше з цим листом МЕРТУ можна ознайомитсь у журналі № 12 (63) за грудень 2016 року на стор 36-41.Підставами для внесення змін до істотних умов договору можна ознайомитсь у журналі № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор 35-37.