>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

14.06.2018cal

14.06.2018

На сайті Мінрегіону опубліковано повні тексти нових ДБН щодо містобудування


Ознайомитись з їх змістом можна за посиланням: goo.gl/1dsPWA

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.06.2018cal

Пастки «євроторгів»


Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі) 

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

13.06.2018

#Поради_від_Радника


Щодо накладення учасником ЕЦП на тендерну пропозицію.

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Набула чинності постанова Уряду щодо єдиних підходів до здійснення державного нагляду


З 12 червня набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 342

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.06.2018cal

Сайт ProZorro відновив роботу після технічного збою


2 червня на сайті ProZorro стався технічний збій, через який у користувачів відсутня можливість шукати процедури та перегляди плани закупівель

Рейтинг: 0
Комментарии: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
06.02.2018 14:58   Наталія
Доброго дня! Підкажіть, на підставі яких нормативно-правових актів міська рада може прийняти рішення щодо зниження порогової суми з 200 тис.грн. до 100 тис.грн. при проведенні закупівель товарів та послуг? А також зобов’язати викладати звітність щодо закупівель у певній формі, яка не передбачена ЗУ «Про публічні закупівлі»? Дякую.
Ответ: Добрий день! Щодо цього питання Уповноваженим органом було надано роз’яснення (лист МЕРТУ № 3302-06/31462-06 від 30.09.2016), в якому зазначено, що відповідно до вимог ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник при закупівлі предмету закупівлі, вартість якого є меншою зав вартісні межі встановлені в цій статті, самостійно приймає рішення про застосування електронної системи закупівель. При цьому повноваження органів місцевого самоврядування або місцевих державних адміністрацій щодо надання рекомендацій стосовно використання електронної системи закупівель не є предметом регулювання Закону. Так, повноваження органів місцевого самоврядування або місцевих державних адміністрацій визначені ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та ЗУ «Про місцеві державні адміністрації» та іншими нормативно-правовими актами. Отже міська рада приймаючи рішення, яким зобов’язує підпорядковані їй установи, підприємства використовувати при допорогових закупівлях електронну систему закупівель, а не укладати прямі договори, керується не Законом про публічні закупівлі, а іншими нормативно-правовими актами, які визначають перелік її повноважень. Детальніше з цим роз’ясненням можна ознайомитись у журналі № 11 (62) за листопад 2016 на стор. 45-47.