Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Олена1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

19.02.2018

#Поради_від_Радника

 Віднесення посад фахівців з публічних закупівель до посад державної служби та/або до посад працівників, що виконують функції з обслуговування

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...

SMART-регіони: лайфхаки у ProZorro

 Бориспіль.
Дата проведення:
- 22-го лютого (перший день) – для організаторів (замовників);
- 23-го лютого (другий день) – для постачальників.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
19.02.2018
Читати всю статтю ...
02.02.2018 16:17   Олена
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника заливалися однаковими, у тому числі вимоги щодо надання тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору, чи повинен замовник при застосуванні переговорної процедури вимагати забезпечення виконання договору? А також, чи може бути змінена кількість товару у менший бік? Дякую.
Ответ: Добрий день! Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже звертаємо увагу, що вимоги стосуються саме учасника а не переможця. Також в переговорній процедурі не передбачено подання тендерної пропозиції, тому і тендерне забезпечення для проведення переговорів не подається. Щодо забезпечення виконання договору, то дана вимога встановлюється до переможця а не учасника, також згідно статті 26 Закону замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). По-третє в п.4 ч.2 ст. 35 Закону також відсутня заборона щодо зміни кількості товару. Інші нормативні акти з цього питання, які б дозволяли або забороняли це робити, відсутні. Детальніше з питанням проведення переговорної процедури на підставі п. 4 ч.2 ст. 35 Закону можна ознайомитись у журналі № 3 (66) за березень 2017 на стор. 18-22.