>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

12.11.2018cal

12.11.2018

#Поради_від_Радника


Чи зареєструє ДКСУ на початку 2019 року договір укладений, наприклад, 11.12.2018 року з терміном поставки товарів з 01.01.2019 до 31.12.2019 ?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

Закупівлі лікарських засобів. Практика, проблеми, шляхи вирішення


14 листопада та 16 січня безкоштовний семінар

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

03 грудня 2018 року семінар на тему


Оскарження процедури закупівлі до АМКУ в системі ProZorro. Типові помилки при оскарженні

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

09.11.2018

Що таке електронні довірчі послуги?


роз'яснення від Мін'юсту

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

Миколаївське обласне територіальне відділення АМКУ


оштрафувало дві фірми за махінації з торгами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
31.01.2018 18:02   Оля
Доброго дня! Допоможіть розібратись у такій ситуації: наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах. Проте хоча Замовник і вказав у назві предмета закупівлі " ...на базі (вказана марка) або еквівалент" в самих технічних умовах всі дані прописані під цю марку без "не більше", чи "не менше". чи є це порушенням ст.22 пункту 2 п.п. 3 і пункту 4!? чи можна вимагати внесення змін до тендерної документації на підставі ст.22. і чи повинен Замовник на підставі нашого звернення внести зміни?
Ответ: Добрий день! З одного боку замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності. Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Але, при цьому, замовник повинен дотримуватись принципів здійснення закупівель, визначених в ст. 3 Закону, зокрема не дискримінувати учасників. Згідно ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, наприклад штучно звужуючи коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі. Як свідчить практика розгляду скарг учасників Органом оскарження -Антимонопольним комітетом України, учасникам складно довести наявність дискримінаційних вимог у технічних характеристики предмета закупівлі. Але якщо скаржник зможе довести (зокрема надавши порівняльні технічні характеристики продукції інших виробників), що встановленим замовником технічним вимогам до предмета закупівлі відповідає тільки продукція одного виробника, в такому випадку АМКУ як правило визнає такі вимоги дискримінаційними і зобов’язує замовника внести зміни до тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Але замовник в тому числі на підставі Вашого звернення з вимогою може, а не зобов’язаний вносити зміни до тендерної документації, зокрема, якщо він не погодиться з Вашою аргументацією. В такому випадку, якщо Ви все ж таки має намір добитись внесення змін до тендерної документації, Ви маєте право на підставі ст. 18 Закону звернутись до АМКУ. Згідно ч.2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому 2018 року в Києві (щотижня) та Одесі (09.02.2018). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.