>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...
30.01.2018 13:47   Надія
Державною установою було двічі відмінено тендер («європейські торги») через недастатню кількість учасників. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» є можливість провести відповідну закупівлю за переговорною процедурою. Поте за час періоду прийому пропозицій під час відкритих торгів ціна на проедмет закупівлі зросла.Чи можливо збільшити вартість закупівлі в переговорній процедурі? Де і яким нормативним актом це визначено?
Ответ: Добрий день! Відповідно до ч.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) переговорна процедура закупівлізастосовуєтьсязамовником як виняток у разі, зокрема, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутністьдостатньоїкількостіучасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Як бачимо, з наведеного вище, заборони щодозміниочікуваноївартостізакупівлі Закон не містить. Інші нормативні акти з цього питання, які б дозволяли або забороняли це робити, відсутні. В той же час, не рекомендуємозловживатиданоюпідставою. У разі якщо Ви зможете підтвердити, збільшення ринкової вартості предмета закупівлі (що підтверджується, наприклад, даними проведеного Вами моніторингу цін, або у інший спосіб на приклад довідка з Торгово промислової палати) тоді замовник на власний ризик може застосовувати п.4 ч. 2 ст. 35 Закону. При цьому також звертаємо увагу, що хоча про це прямо не зазначено у Законі, але враховуючи, що закупівлі здійснюються згідно річного плану закупівель, застосування підстави передбаченої п.4 ч.2 ст. 35 Закону можливе лише протягом одного року. Тобто і двічі відмінені торги на підставі недостатньої кількості учасників і початок переговорної процедури необхідно здійснювати на протязі одного року. В той же час замовник обирає процедуру закупівлі самостійно і на власний ризик. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в лютому 2018 року в Києві (щотижня) та Одесі (09.02.2018). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.