Відповідно до положень статті 14 Закону про публічні закупівлі Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Тетяна Володимирівна1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

Уряд затвердив перелік органів, на які не поширюється мораторій на перевірки

З текстом постанови можна ознайомитись за посиланням: goo.gl/uno7pu

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
23.02.2018
Читати всю статтю ...

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
29.01.2018 12:15   Тетяна Володимирівна
Доброго дня!Розкажіть детально про електроний підпис для бюджетної установи для ПРОЗОРО .
Ответ: Добрий день! Відповідно до положень статті 14 Закону про публічні закупівлі подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, подання інформації замовниками і учасниками відбувається не тільки шляхом підвантаженнясканкопій документів, але і через створення електронних документів, які подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями (річний план та зміни до нього, оголошення про закупівлю, тендерна пропозиція і т.д.). В зв'язку з цим, в статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель електронні документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог?Закону України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі - Закон № 851-IV). Правовий статус електронного цифрового підпису та регулювання відносин, що виникають при використанні електронного цифрового підпису визначає Закону України «Про електронний цифровий підпис» (далі - Закон про ЕЦП). Згідно положень цього Закону, електронний цифровий підпис (ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис може використовуватись юридичними та фізичними особами для надання електронному документу юридичної сили. Електроннідокументи, створеннізамовникомпід час здійснення процедур закупівель, передбаченихстатею 12 Закону, потребуютьобов’язкового накладенняелектронного цифрового підписувідповідальної особи замовника (як правило цесекретар тендерного комітетуабойого голова чиуповноважена особа), що прямо передбачено НаказомМінекономрозвиткуУкраїнивід 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сферіпублічнихзакупівель».В той же час, при проведеннідопорогових закупівель, питаннянакладення ЕЦП залишається на розсудзамовника.Більш детально з питаннямнакладення ЕЦП можнаознайомитись у Журналі № 4 (67) за квітень 2017 на стор. 28-33, та унаступному лютневому випуску журналу “Радник в сферідержавних закупівель”.