В роз'ясненні МЕРТУ лист № 3302-06/29640-06) від 14.09.2017 зазначено, Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Олександр1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

16.02.2018

До уваги замовників та учасників, які у 2018-ці відвідували семінари та навчання з публічних закупівель

Розділ “Практичні матеріали” на нашому офіційному сайті radnuk.com.ua поповнено презентацією Закону про моніторинг.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
16.02.2018
Читати всю статтю ...

15.02.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника».

Електронна банківська гарантія. Нюанси оформлення та найпоширеніші помилки учасників. Дата зустрічі: середа 28.02.2018.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Практика оскарження.

Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з неподанням або поданням невідповідного документа після проведення аукціону https://youtu.be/YWIZWfWwQrI

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Зустрічайте! Методично - практичні матеріали ТОМ IV.

Вартість 348 грн. з доставкою Новою поштою. 

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...

Інформаційна взаємодія між Державним реєстром лікарських засобів та ProZorrо - відтепер працює офіційно

З текстом наказу можна ознайомитись на порталі ЛігаЗакон за посиланням: goo.gl/k8vwrW

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
15.02.2018
Читати всю статтю ...
29.01.2018 11:03   Олександр
Доброго дня. Що робити у випадках коли Замовник достроково розриває договір з причини не виконання Продавцем своїх зобов'язань повідомивши його про це за 20 календарних днів до розірвання, а необхідність продовження такої закупівлі існує щоденно? Це стосується закупівлі палива.
Ответ: Добрий день! В роз'ясненні МЕРТУ лист № 3302-06/29640-06) від 14.09.2017 зазначено, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема: 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. Особливо це застереження актуальне для ситуації, якщо сума, що залишилась після розірвання договору не перевищує вартісні пороги, але реальна потребу у закупівлі цього предмету до кінця року перевищує вартісні межі. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42.