>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

12.11.2018cal

12.11.2018

#Поради_від_Радника


Чи зареєструє ДКСУ на початку 2019 року договір укладений, наприклад, 11.12.2018 року з терміном поставки товарів з 01.01.2019 до 31.12.2019 ?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

Закупівлі лікарських засобів. Практика, проблеми, шляхи вирішення


14 листопада та 16 січня безкоштовний семінар

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

03 грудня 2018 року семінар на тему


Оскарження процедури закупівлі до АМКУ в системі ProZorro. Типові помилки при оскарженні

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

09.11.2018

Що таке електронні довірчі послуги?


роз'яснення від Мін'юсту

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

Миколаївське обласне територіальне відділення АМКУ


оштрафувало дві фірми за махінації з торгами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
29.01.2018 10:35   В'ячеслав
Добрий день! У нашому закладі у додатку до річного плану діагностичні набори, перев’язувальні препарати, індикаторні смужки на суму 199000,00 грн. були визначені за кодом 33100000-1 Медичне обладнання, так як під час закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьї цифри. Тепер постає питання про кваліфікаццію за кодом ДК мікротома, який на нашу думку підлягає під код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, за показником 4 цифри, оскільки це обладнання. Підскажіть, будь ласка, код 33190000-8 вважається новим предметом закупівлі чи плюсується до коду 33100000-1 і нам потрібно об'єднати їх та провести відкриті торги.
Ответ: Добрий день! А Ви впевнені, що діагностичні набори, перев’язувальні препарати, індикаторні смужки – це лікарські засоби і навіщо лікарські засоби купувати, як медичне обладнання? Якщо ні то у Ваших діях вбачається порушення порядку визначення предмету закупівлі та поділ предмету закупівлі. Це твердження випливає з наступного. Відповідно до розділу ІІ Порядку визначеня предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно ЗУ “Про лікарські засоби” лікарські засоби - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. Відповідно всі лікарські засоби замовник, враховуючи вимоги Закону про лікарські засоби та Порядку, закуповує за кодом ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція». В той же час діагностичні набори, перев’язувальні препарати, індикаторні смужки - це медичні вироби, які замовник закуповуєте як товар відповідно до Порядку за показником четвертої цифри основого словника із зазначенням у дужках конкретної товару. Таким чином, закупівля медичих виробів за кодом 33100000-1 - це порушення Порядку. З одного боку, згідно ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення адміністративна відповідальність за помилково визначений код не передбачена, але порушенням є уникнення застосування процедури закупівлі. Тобто закупивши спочатку на допорогах товар за кодом 33100000-1, а потім закуповуючи товар, але вже за кодом 33190000-8 (як можна зрозуміти теж допорогова сума) Ви фактично здійснили поділ предмета закупівлі і уникли процедури відкритих торгів, що заборонено згідно ч.7 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Отже Вам необхідно було проводити обидві закупівлі за кодом 33190000-8 і якщо очікувана вартість предмета закупівлі перевищує вартісні межі встановлені в ст. 2 Закону, застосувати процедуру відкритих торгів. З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн. та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.