>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

24.05.2018

II професійна премія«ZAKUPKI.КРАЩI»

Рушійна сила ринку закупівель – це ти!

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
24.05.2018
Читати всю статтю ...

21.05.2018

#Поради_від_Радника

 Хто повинен ініціювати укладення договору про закупівлю?

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

Уряд врегулював питання використання Prozorro для закупівель енергосервісу

На Урядовому порталі опубліковано прийняту 16 травня постанову Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 380

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.05.2018
Читати всю статтю ...

18.05.2018

Президент підписав Указ № 126/2018 від 14 травня 2018 року

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
18.05.2018
Читати всю статтю ...
25.01.2018 11:48   Наталя
Добрий день, підкажіть будь-ласка, як правильно вчинити. Підприємство заключає договір на придбання товару за кодами відповідних класифікаторів предмета закупівлі: 31220000-4 на суму 150 000грн., 31210000-1 на суму 120 000грн. та 44530000-5 на суму 130 000грн. Загальна сума договору складає 400 000грн. Тож, як вчинити? - застосувати процедуру відкритих торгів? - розмістити звіти з укладання договорів за відповідними кодами в межах одного договору? - заключити три різні договори в один день та розмістити по кожному "Звіт про укладений договір" Дякую.
Ответ: Добрий день! Згідно ч.1 ст.2 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Предмет закупівлі, незалежно від вартісних меж, визначається у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) (зі змінами). Відповідно до розділу ІІ предмет закупівлі товару визначається замовником згідно з пунктом 32 ч.1 ст.1 Закону на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом МЕРТУ від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Таким чином, факт перевищення вартісних меж предмета закупівлі, визначених в ч.1 ст.2 Закону встановлюється окремо за кожним предметом закупівлі, який визначається згідно Порядку. З Вашого питання випливає, що Ви закуповуєте товари, які є окремими предметами закупівлі, оскільки вони мають різний код за ДК 021:2015 за показником четвертої цифри. Отже кожен з цих предметів можна закупити за окремими договорами, попередньо включивши закупівлі до додатку до річного плану та опублікувавши по кожному з договорів звіт про укладені договори. З іншого боку Ви можете закупити такі товари одним договором, але включивши до додатку до річного плану окремо закупівлю за кожним кодом, а потім також оприлюднити три окремих звіти про укладені договори (в межах закупівлі за окремим кодом ДК). Але, враховуючи, що сума договору перевищить вартісні межі, визначені в ст. 2 Закону, інформуємо Вас про наявність судової практики, коли в аналогічні ситуації суд визнав такий договір недійсним, оскільки вважав, що факт перевищення\не перевищення вартісних меж визначається в такому разі не окремо за кожним кодом ДК, а за сумою договору.Детальніше про це у випуску журналу № 1 (76) за січень 2018 року на стор. 15-16.