Закон України “Про публічні закупівлі” Журнал 'Радник в сфері державних закупівель'2 — Ваші питання2 — Вопросы-ответы2 — Алла1
>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

22.02.2018

Уряд скасував необхідність розробки та погодження історико-містобудівного обґрунтування

 Вся проектна документація на нове будівництво і історично населених місцях буде розроблятися виключно відповідно до історик-архітектурних опорних планів.

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
22.02.2018
Читати всю статтю ...

21.02.2018

ProZorro плани на майбутнє

24 години на виправлення помилок

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
21.02.2018
Читати всю статтю ...

20.02.2018

Визнання недійсним рішення Замовника

про відхилення тендерної пропозиції Учасника та визнання недійсним рішення Замовника про відміну торгів

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...

Набув чинності Закон про корпоративні договори

Як зазначили автори Закону, його розробка була направлена на підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах та товариствах з обмеженою відповідальністю

Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
20.02.2018
Читати всю статтю ...
19.01.2018 15:15   Алла
Доброго дня! Допоможіть будь ласка визначити, чи поширюється дія Закону про публічні закупівлі на наступний випадок: Відповідно до законодавства України про архітектурну діяльність було розроблено передпроектну пропозицію на будівництво нової будівлі. Наступною стадією проектування є розроблення проектної документації. Статтею 6 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачено: Частина 1: Архітектурні та містобудівні конкурси (місцеві, регіональні, всеукраїнські, міжнародні) проводяться для виявлення кращих архітектурно-планувальних, інженерно-технічних та економічних проектних пропозицій щодо об'єктів містобудування та архітектури і визначення виконавців проектної документації. Частина 6: Автор проекту, який переміг у конкурсі, має переважне право на подальше розроблення проектної документації, якщо інше не передбачено умовами конкурсу. Враховуючи колізію Законів, просимо допомогти у визначенні порядку застосування норм закону про публічні закупівлі, а саме: чи можна даний випадок віднести під дію п. 3 ст. 2 закону про публічні закупівлі: під випадок на, який не поширюється дія цього Закону. Дякуємо!
Ответ: Добрий день! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 1 Закону роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно предмет Вашої закупівлі це роботи. Дійсно в ч. 3 ст. 2 Закону наведено перелік предметів закупівлі, при закупівлі яких Закон не дії, але Ваш випадок там не враховано. З Вашого питання не зрозуміло яка буде очікувана вартість закупівлі робіт, тому звертаємо Вашу увагу, що згідно ч.1 ст. 2 Закону цей Закон застосовується:до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі робіт перевищує вартісні межі, встановлені в ч.1 ст. 2 Закону замовник проводить закупівлю за однією з процедур, передбачених ст. 12 Закону (відкриті торги, переговорна процедура). При цьому звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1 ч.2 ст. 35 Закону замовник як виняток проводить переговорну процедуру у разі, зокрема закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. З алгоритмом проведення переговорної процедури можна ознайомитись у випуску журналу № 5 (56) за травень 2016 року на стор. 22-27.