>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

15.08.2018cal

15.08.2018

Мінекономрозвитку оприлюднило лист рекомендаційного характеру


 від 07.08.2018 № 3304-04/33947-06 щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі  

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

14.08.2018

#Поради_від_Радника


Заборона здійснення державних закупівель як санкція.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
14.08.2018cal

Отримання позивачем індивідуальної податкової консультації


зміст якої відповідає нормам чинного законодавства

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
13.08.2018cal

13.08.2018

Підсумки навчання 9-10 серпня м. Одеса


 "Прозорі закупівлі: від рішень Антимонопольного до судової практики та моніторингу”

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
19.01.2018 08:48   Олександр
Підскажіть будь-ласка по наступному питанню Міська рада наприкінці 2017 року провела тендер на закупку дитячих майданчиків, проте договір з переможцем так і не уклала, оскільки, казначейство з 27.12.2017р. (перший день 10 денного строку для укладання договору за цим тендером) бюджетні зобов'язання не брало у зв'язку з закінченням бюджетного року. Кошти по зазначеній закупівлі є субвенцією держбюджету на розвиток громади та є перехідними з 2017 на 2018, однак, через те, що їх використання планувалось у 2017 році, використання цих коштів не заплановано у бюджеті міської ради на 2018 рік та тимчасовому кошторисі на початку цього року. ПИТАННЯ: - чи можливо укласти договір по зазначеній закупівлі на початку 2018 року, у разі коли у кошторисі на день укладання договору не передбачено використання коштів на ці цілі, однак, їх використання обов'язково буде передбачено найближчим часом депутатами міської ради при внесені змін до міського бюджету на 2018 рік. Заздалегідь вдячні Вам за відповідь
Ответ: Добрий день! По-перше. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, якщо 27.12.2017 було першим днем для укладення договору, то останнім днем для його укладення було 05.01.2018. Таким чином, на сьогоднішній день укладення договору за вказаною Вами процедурою закупівлі з визначеним в кінці 2017 року переможцем буде порушенням Закону. Звертаємо Вашу увагу, що згідно положень ст. 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою 32  цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. По-друге. В разі порушення строків для укладення договору про закупівлю, визначених в ч.2 ст. 32 Закону замовник може або відхилити тендерну пропозицію переможця, якщо договір неукладено з вини учасника-переможця (ч.1 ст. 30 та ч.3 ст. 32 Закону) та згідно ч.4 ст. 28 Закону перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Враховуючи, що договір про закупівлю неукладено не з вини переможця, у Вас не має підстав для відхилення його тендерної пропозиції. В такому випадку, замовнику залишається відмінити процедуру закупівлі на одній з підстав, визначених в ч.1 ст. 31 Закону і розпочати нову процедуру закупівлі. По-третьє. Відповідно до листа МЕРТУ від 14.09.16 (детальніше журнал № 10 (61) за жовтень 2016 на стор. 39 – 40) зазначено, що Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). Тобто розпочати нову процедуру закупівлі можна до затвердження бюджетних призначень. Але відповідно до ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України. При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов’язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов’язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Увага! Редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» запрошує Вас прийняти участь у навчаннях та семінарах-тренінгах для учасників та замовників за новим законодавством в системі ProZorro, які редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель» організовує в січні-лютому 2018 року в Києві, Львові (26.01.2018) та Одесі (09.02.2018). З розкладом занять та більш детальною інформацією про те, як зареєструватись на навчання, Ви можете ознайомитися у рубриці нашого офіційного сайту, яка має назву «Навчання/семінари» за посиланням http://radnuk.com.ua/Obuchenie, або за номером телефону (044) 451-85-71. У вартість участі включено: роздатковий матеріал, конференц-набір, бізнес-ланч, видача сертифікатів про навчання.