>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

12.11.2018cal

12.11.2018

#Поради_від_Радника


Чи зареєструє ДКСУ на початку 2019 року договір укладений, наприклад, 11.12.2018 року з терміном поставки товарів з 01.01.2019 до 31.12.2019 ?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

Закупівлі лікарських засобів. Практика, проблеми, шляхи вирішення


14 листопада та 16 січня безкоштовний семінар

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
12.11.2018cal

03 грудня 2018 року семінар на тему


Оскарження процедури закупівлі до АМКУ в системі ProZorro. Типові помилки при оскарженні

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

09.11.2018

Що таке електронні довірчі послуги?


роз'яснення від Мін'юсту

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
09.11.2018cal

Миколаївське обласне територіальне відділення АМКУ


оштрафувало дві фірми за махінації з торгами

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
18.01.2018 11:24   Тетяна
Добрий день. Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. Ми провели переговорну процедуру закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції на 2018 рік на суму меншу, ніж нам виділили за кошторисом, тобто у нас залишися кошти на цей предмет закупівлі. У разі якщо нам необхідно буде докупити у цьому році додатково пару, гарячу воду та пов’язану продукцію на залишок цих коштів, то за якою процедурою ми можемо це зробити згідно Закону «Про публічні закупівлі»?
Ответ: Добрий день! В роз'ясненні МЕРТУ лист № 3302-06/29640-06) від 14.09.2017 (детальніше журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42) зазначено, що Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі, зокрема: 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатка до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Якщо очікувана вартість предмета закупівлі є меншою ніж вартісні межі, встановлені ч.1 ст. 2 Закону замовник може провести закупівлю, або із застосуванням електронної системи закупівель, або уклавши прямий договір. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що в Законі це питання не врегульовано, а роз'яснення МЕРТУ носять рекомендаційний характер. В будь-якому випадку замовник самостійно приймає рішення щодо застосування процедури закупівлі. Детальніше з цим питанням можна ознайомитись у випуску журналу № 10 (61) за жовтень 2016 року на стор. 38-42.