>
Тел.: +38(044)451-85-71
email: radnukdz@gmail.com
Передплатний індекс 89613

Новини

ОСТАННІ НОВИНИ:

21.08.2018cal

21.08.2018

#Поради_від_Радника


Мінрегіон збільшив рівень кошторисної заробітної плати: чи може замовник збільшити вартість договору про закупівлю?

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

Казначейство: 10 вересня закінчується перехідний період на нові рахунки для сплати податків


 Державна казначейська служба України звертає увагу платників податків

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
21.08.2018cal

27 серпня у Системі ProZorro враховується як вихідний день


 Адміністратор системи ProZorro оприлюднив повідомлення для користувачів системи

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

20.08.2018

Зустріч бізнес-клубу «ПоРадник для Учасника»


  тема: «Нюанси оскарження дискримінаційних вимог замовника при встановленні кваліфікаційних критеріїв до учасників».

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
20.08.2018cal

На ProZorro.Продажі відбувся перший успішний аукціон малої приватизації


 Першим лотом, який був проданий на ProZorro.

Рейтинг: 0
Коментарі: 0
Рейтинг: 0  
Комментарии: 0
Читати всю статтю ...
17.01.2018 12:14   Наталія
Доброго дня! Підкажіть чи повинні ми відображати у річному плані закупівель витрати на судовий збір та авансовий внесок на відкриття виконавчого провадження? Дякую.
Ответ: Добрий день! Згідно ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі — закупівля) — це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини 1 вказаної статті Закону договір про закупівлю — це договір, який укладають замовник і учасник за результатами проведення процедури закупівлі, він передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Таким чином, визначальною ознакою закупівлі є її двосторонній, оплатний характер, тобто в результаті закупівлі замовник (чи інший бенефіціар, як у випадку із централізованими закупівлями) отримує послуги, роботи чи товари. Будь-які односторонні платежі, не пов’язані з придбанням товарів, робіт чи послуг, за своєю суттю не є закупівлями, а отже, незалежно від розміру платежів, Закон України «Про публічні закупівлі» до них не застосовують і в річному плані їх не відображають. Аналогічного висновку дійшло Мінекономрозвитку під час чинності Закону України «Про здійснення державних закупівель» у роз’ясненні від 04.03.2016 № 3302-06/6442-06, з витягом з якого можна ознайомитися в Журналі № 2 (65) за лютий 2017 на стор. 32. Згідно Закону України “Про судовий збір” судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.Судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Отже за своєю суттю сплата судовго збору не є закупівлею у розумінні Закону і не відображається в річному плані закупівель. Сплата авансового внеску на відкриття виконавчого провадження, передбачена умовами Закону України “Про виконавче провадження”. Згідно ст. 26 цього Закону виконавець розпочинає примусове виконання рішення на підставі виконавчого документа, зокрема за заявою стягувача. До заяви про примусове виконання рішення стягувач додає квитанцію про сплату авансового внеску в розмірі 2 відсотків суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати, а за рішенням немайнового характеру та рішень про забезпечення позову - у розмірі одного мінімального розміру заробітної плати з боржника - фізичної особи та в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати з боржника - юридичної особи. Згідно ст. 42 Закону про виконавче провадження кошти виконавчого провадження складаються, зокрема з авансового внеску стягувача. Витрати органів державної виконавчої служби та приватного виконавця, пов’язані з організацією та проведенням виконавчих дій щодо забезпечення примусового виконання рішень, є витратами виконавчого провадження. Витрати виконавчого провадження органів державної виконавчої служби здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України та коштів виконавчого провадження, зазначених у пунктах 2 і 3 частини першої цієї статті.Витрати виконавчого провадження приватних виконавців здійснюються за рахунок авансового внеску стягувача, стягнутих з боржника коштів на витрати виконавчого провадження. Витрати виконавчого провадження можуть здійснюватися приватним виконавцем за рахунок власних коштів. Згідно ст. 44 Закону про виконавче провадження, кошти виконавчого провадження не є доходом приватного виконавця. Згідно ст. 45 Закону про виконавче провадження розподіл стягнутих виконавцем з боржника за виконавчим провадженням грошових сум (у тому числі одержаних від реалізації майна боржника) здійснюється у такій черговості:1) у першу чергу повертається авансовий внесок стягувача на організацію та проведення виконавчих дій. Отже, авансовий внесок стягувач надає виконавцю, а потім, крім випадків передбачених законом, отримує їх назад. Тобто це платіж, який безпосередньо не пов'язаний з придбанням виконавчої послуги і не є доходом виконавця, а є відшкодуванням його витрат стягувачем. Потім при стягненні боргу з боржника ці витрати покриваються за рахунок боржника і першочергово повертаються стягувачу. Відповідно перерахування авансового платежу на відкриття виконавчого провадження не є закупівлею у розумінні Закону про публічні закупівлі і не включається до річного плану закупівель. З 2018 року редакція розпочинає акцію - «Зберіть усю колекцію електронних журналів «Радник в сфері державних закупівель»». Оформивши доступ до програми «Радник – Інфо» на весь 2018 рік за 1800 грн. та отримай усі попередні електронні номери з 2011 року у подарунок. Детальніше за номером (044) 451-85-71.